A-luokan huippukauniita eronneita naisia vapaana palstan sinkkumiehille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut mitä emmi tarkoittaa nestemäisellä illuusiolla? Tai et tuon nesteen toisella puolen on tajunnan räjäyttävää. Tarkoittaako kuolemaa vai kun pääsee valheesta irti omatunto puhdistuu?. Mä en tiedä mä tapasin juhannuksena mukavan naisen oli korkea koulutettu ja osasi sujuvasti seitsemää eri kieltä. Hätkähdin sen suorapuheisuutta. Kaveri eka jutteli sen kaa ja sit kaveri meni laulaan ni tää nainen sanoi onhan se kiva mut mä haluun sut. Mut mut mä en kyl kaipaa yhden yön juttui ja kännissä. Mut me tultiin hyvin juttuun puhuttiin kaikenlaista oli mua vanhempi nainen.

voi minkä mokan teit
tosimies ei ikinä kieltäydy piparista kun sitä tarjotaan noinkin kivalla tavalla
Nooh mä tein sen päätöksen jo aikaa sitten oon sammunu monesti kännissä kesken seksin sit ollu nolona aamul ku sanottu et menit sit sammumaan. Ja tiiäks ku yks nainen tällä palstalla sai mun sydämmen niin iloiseksi ja hulluksi et oli pääpyörällä ihankuin olisi löytänyt kotiin meillä oli paljon samaa ni sit mä koen et teen sitä kohtaan väärin jos harrastan seksiä muiden kaa suht sekava juttu.

Ex-jääkiekkoilija Petteri Nummelin on eronnut vaimostaan Riina Nummelinista. Heillä on kolme yhteistä lasta.

Ex-jääkiekkoilija Petteri Nummelin ja hänen vaimonsa Riina Nummelin ovat päätyneet avioeroon. Varsinais-Suomen käräjäoikeudesta vahvistetaan MTV Uutisille Petteri Nummelinin jättäneen avioerohakemuksen 9.7. Hän on hakenut avioeroa yksin. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Seiska.

Ex-jääkiekkoilija Mikko Koivun entinen vaimo Helena Koivu on löytänyt myrskyisän avioeron jälkeen nyt rinnalleen uuden rakkauden, kertoo Seiska.

Entisen jääkiekkoilija ja NHL-miljonääri Mikko Koivu kävi läpi ex-vaimonsa Helena Koivun kanssa varsin riitaisan avioeron, jota puitiin niin Suomen kuin Yhdysvaltainkin oikeusasteissa.

Lopulta avioero päätettiin ratkaista ex-pariskunnan asuinpaikan mukaisesti Yhdysvaltain Minnesotan osavaltiossa.

Yhteistyössä