V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pakko sanoa, etten minäkään löytänyt ap:n tekstistä POIKAA mistään kohtaa. Täällä tilanne, ettei poikani 10v hyväksy uutta miestä, olen siis etävanhempi pojalleni, ja uusi suhde kukoistanut jokusen kuukauden, ja tokihan me olemme myös niinä vkonloppuina miehen kanssa yhdessä, kun poika käy luonani. Poika keksii asioita, missä ei ole perää ja osaa esittää vakuuttavaa. Tilanne on harmillinen, koska ei ole aikomus lopettaa viikonloppuisia tapaamisia miehen kanssa jatkossakaan. Mustishan tuo poika selvästi on, mutta emme ole hänen aikana kiehnänneet toisissamme, vaan eläneet normaalia arkea, tosin jos poika näkee meidät peiton alla päiväunilla, värittää tarinaa, että on nähnyt meidät "sängyssä", miten puolustautua, kun ei ole todisteita?
jos väsyttää, silloin yleensä otetaan päikkärit, vaikka keskellä päivää. ei se ole pojan ajasta pois, onhan hänellä kaverit ym, missä kulkeekin.
pakko sanoa, etten minäkään löytänyt ap:n tekstistä POIKAA mistään kohtaa. Täällä tilanne, ettei poikani 10v hyväksy uutta miestä, olen siis etävanhempi pojalleni, ja uusi suhde kukoistanut jokusen kuukauden, ja tokihan me olemme myös niinä vkonloppuina miehen kanssa yhdessä, kun poika käy luonani. Poika keksii asioita, missä ei ole perää ja osaa esittää vakuuttavaa. Tilanne on harmillinen, koska ei ole aikomus lopettaa viikonloppuisia tapaamisia miehen kanssa jatkossakaan. Mustishan tuo poika selvästi on, mutta emme ole hänen aikana kiehnänneet toisissamme, vaan eläneet normaalia arkea, tosin jos poika näkee meidät peiton alla päiväunilla, värittää tarinaa, että on nähnyt meidät "sängyssä", miten puolustautua, kun ei ole todisteita?
näemme viikonloppuina ja lomilla sitten enemmän, mutta suhde mieheen myös tärkeä, emmek aio lopettaa suhdetta vain se takia, että poika on mustis ja tykkää keksiä tarinoita.
kuka on sanonut, että näkisimme miehen kanssa useammin kuin lapseni kanssa? missä kohtaa olen sanonut, että tapaamme miehen kanssa viikollakin? me tapaamme ainoastaan viikonloppuihin pitkän välimatkan takia, emmekä todellakaan aio lopettaa suhdettamme.