99,90 maksoi lapsen talvikengät. Minkähintaisia / minkämerkkisiä talvikenkiä te olette ostaneet lapsillenne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten te osaatte ostaa alesta kenkiä vaikkapa ensi vuodeksi? Minä en ainakaan osaa ennustaa, miten lapsen jalka kasvaa syksyyn mennessä...:(
En minäkään kyllä. Kengän kun pitää on just eikä melkeen sopivat. Siis toki noin 2 cm kasvu- ja käyntivaraa yhteensä. Meillä kasvoi pojan jalka vuodessa noosta 32 kokoon 36. Sandaalit tai vastaavat noin 5? kengät voin ostaa etukäteen kun ei ole niin justiinsa jos jää käyttämättä.
Tänä syksynä ostettu. Haloselta löysin Reimatecit viimevuoden mallia vielä nyt n. 1kk sitten. Samoin Viikingit pari viikkoa sitten Citymarketista. Kyllä niitä löytyy :)
 
Eeva
...pojille talvikengät; toiselle n.89 euroa ja toisen oli 99 euroa. Ovat hyvät ja kivannäköiset.
Pikkujalat.fi on mulle iloinen yllätys verkkokauppa puolella, kun tykkään tilata nettikaupoista ja aiemmin tilasin Tanskasta, kun en löytänyt Suomesta. Samoja merkkejä paljon heillä.
Nopea toimitus ja uskoisin, että aika monelle löytyy mielusia kun on kaikennäköisiä kenkiä aika laaja mallisto.
Mutta siis ilahduttavan paljon nahkakenkiä ja myös pojille erilaisia kun varsinkin pojille usein kaupoissa ainakin tosi suppeat valikoimat.
 
vieras
minä ostin viime talven alesta vikingin goret, jotka nyt vielä koko liian suuret. Sen vuoksi jouduin ostamaan toiset goret, jotka maksoivat 39e ja sitten ostin kirppikseltä vielä Vikingit parilla eurolla.
 
Opiskelijaäiti24
Kuukausitulot on alle 400 euroa ja kaikki kengät kuin myös vaatteet ostamme kirpparilta, korkeimmillaan olen lapsen kengistä maksanut 20e. Ei mitään linttaan astuttuja vaan uudenveroisia ostamme :). En kyllä paremmillakaan tuloilla maksaisi kovin paljoa enempää kiinalaisista ylihinnoitelluista lastenkengistä kun ei niissä useinkaan maksa laatu vaan merkki.
 

Yhteistyössä