-91 äitejä keski-suomesta päin

Meillä myös esikoista odottaessani koulun ruokalassa nuoremmat tytöt ihmettelivät ohi mentyäni: Onks toi läski vai raskaana?!? Kaverini tuli perässä ja sattui kuulemaan, itseäni huvitti...=)
 
Mua ärsyttää aivan tajuttomasti sellanen vatsan kyylääminen ja hösöttäminen, ei yhtään kiinnosta edes käydä missään mummuloissa yms kun kaikki tulee heti hössöttämään!! "voivoivoivoi miten soma maha, ai että, koita nyt kasvatella sitä" perkele eiköhän se kasva ihan itekseen vaikka en ite tee mittää.. :D Jonkun mielestä voin vaikutta vähä oudolta, mutta mua ahistaa tollanen hössöttäminen ja kyttääminen. Kavereiden luona on kiva käydä kylässä, kun ne ei hössötä, sukulaiset on jotenki ihan kamalia :O Kavereiden kanssa on sellasta asiallista keskustelua välillä, mutta anoppinikin on kysynyt joka kerta kun on mut nähny, etä "potkiiko se?" Luulis rouvan tietävän itse 6 lasta synnyttäneenä, että kyllä, lapsi potkii silloin tällöin. Ja sitten kun sanon että "joo, iltaisin enimmäkseen" , niin tulee heti kauheesti tekstiä "NIINPÄ iltasin ja öisin lapsi potkii kaikista eniten!!" ja tietää taas kaiken miltä tuntuu jnejne.. En tajua miks ihmiset kysyy niinkin tyhmää asiaa joka kerta kun nään niitä, että potkiiko se? :D Eihän se nyt joo koko ajan potki, mutta kyllä se potkii sillon ku siitä siltä tuntuu.
 

Yhteistyössä