9 vuotias ei muista mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt pikkudementikon äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt pikkudementikon äiti

Vieras
Kolmasluokkalainen kaivoi tunti sitten repusta kutsukortin kaverinsa synttäreille. Juhlat alvakat klo 14. Nyt pitäisi käydä ostamassa lahja ja täälläpäin ei ole kuin pieni lähikauppa ja viedä lapsi 30km päähän juhlimaan pariksi tunniksi.

Kysyin miksi hän ei kertonut aikaisemmin että hänet oli kutsuttu,niin hän vastasi että ei muistanut ja että minä kuitenkin ehdin hoitaa kaikki asian ajoissa. Tekisi mieli joskus jättää väliin koko juhlat jos ei kerran ajoissa kerro!

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt pikkudementikon äiti:
Kolmasluokkalainen kaivoi tunti sitten repusta kutsukortin kaverinsa synttäreille. Juhlat alvakat klo 14. Nyt pitäisi käydä ostamassa lahja ja täälläpäin ei ole kuin pieni lähikauppa ja viedä lapsi 30km päähän juhlimaan pariksi tunniksi.

Kysyin miksi hän ei kertonut aikaisemmin että hänet oli kutsuttu,niin hän vastasi että ei muistanut ja että minä kuitenkin ehdin hoitaa kaikki asian ajoissa. Tekisi mieli joskus jättää väliin koko juhlat jos ei kerran ajoissa kerro!

Samaa "tautia" täällä meilläkin. :hug: . Koita jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt pikkudementikon äiti:

:D mutta eikö se ole kiva, että lapsesi pitää sinua todella aikaansaavana äitinä :)

Joillakin lapsilla on oikeasti huono muisti. Ilmeisesti lapsesi muisti riittää kuitenkin normaalin peruskoulun käymiseen. Aika rennosti lapsesi ottaa juhliin menon, hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rahaa vaan kuoreen ja poju synttäreille. Meillä sama vika ja rahnaa ne lapset kuitenki haluaa eivätkä leluja joista ei ole mitään hyötyä.

Hassua että oletit lapsen olevan poika. Ehdimme hyvin synttäreille ja tyttö lupasi tulevaisuudessa näyttää kutsut ja muut laput heti kun saa ne.