9 lapsen äidit täs moi!

Dazzling Neighbours

Uusi jäsen
29.09.2013
1
0
1
Meillä on siis yhteensä 9 lasta, ei molemmilla, luojan kiitos ;) No, meillä ois tällanen laihdutusblogi, josta ei tuu kyllä yhtään mitään, mut meitä voi käydä ilkkumassa vahingonilosesti :D

Dazzling Neighbours

Yhtä läskitaistelua hitto vieköön tää elämä! Mut kun tätä lukee, niin ehkä ite saa onnistumisen tunteita, et hei, onneks mä en oo tollanen ku noi...

iina ja hanna
 

Similar threads

A
Viestiä
1
Luettu
2K
N
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä