9 kk vauva ei suostu syömään lämmintä ruokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan outoa

Vieras
Olen "taistellut" vauvan syömisestä ja tänään sen vihdoin tajusi ja sain lapsen syömään. Pisteli ruokaa ihan innolla kun annoin kylmänä. Tein testin ja lämmitin ruuasta osan välillä niin ei enään syönytkään. Jatkoin sitten kylmällä ja taas suu aukesi.Maidon ottaa kyllä lämpimänä( en siis imetä)
Eipä ole minulla tuollaista lasta ennen ollutkaan ja lapsia kuitenkin on neljä. Ja ei sitten yhtään käynyt mielessäkään,että haluaisi syödä ruuan kylmänä, eihän kukaan kylmää ruokaa syö :)

meidän kuopus kanssa nyt 9kk ja syö vain huomeenlämpöistä, varmaan ikenet kipeänä kun hampaita tulee. Ei myöskään ryömi eikä liiku vielä, muut lähteneet kyllä jo tässä iässä liikkeelle :/

Ihan sama homma täällä, vauveli tosin jo 11kk! Yhdistän sen kyllä hampaiden tuloon, hänellä ei vielä ole yhtään,mutta varmaan tuloillaan ja eikö viileän pitäisi helpottaa painetta ikenissä? Tosin meilläkään ei kylmää maitoa taas suostu juomaan,huoneenlämpöistä kylläkin.

Meillä vauvalla neljä hammasta ja konttaa, seisoo tuetta ja harjoittelee nyt siirtymistä lähietäisyydeltä paikasta toiseen ilman tuksea. Hän ei ryöminyt ollenkaan ja tukia pitkien ei kävele.

Niin ei se minua mitenkään haittaa vaikka syökin kylmänä, mutta tulee vaan mieleen,että miten en tajunnu tätä asiaa aikaisemmin ja ole hermoillut lapsen syömisen takia. Olen ollut vähän hölmö

Yhteistyössä