9 eri miestä sängyssä viimeisen vuoden aikana - haluatko kysyä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihtelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";29927777]Naisten ei nimenomaan tarvitse laskea rimaa alas, kun valinnanvaraa riittää seksimarkkinoilla. Saa valita parhaat päältä.[/QUOTE]

Samaa mieltä ettei rimaa välttämättä tarvitse laskea aina niin alas, just jos ulkonäöllisesti puhutaan. Mutta ne parhaat palat voit kyllä unohtaa, sen tiedät itsekin. Ei ne parhaat palat huoria harrasta. Riippuu toki mikä se "parhaat palat" sulle on...

[QUOTE="vieras.";29927778]Johtuuko intosi saada kertoa seksisuhteista siitä, että olet voittanut omat ennakkoluulosi ja uskallat tehdä jotakin mitä et ole ennen uskaltanut tehdä? Olet elänyt niin kuin on käsketty ja haluat julistaa koko maailmalle, että sinäkin osaat nyt mennä uuden ja vieraan miehen kanssa harrastamaan seksiä?[/QUOTE]

Intoni johtuu varmaan siitä, että elin vuosikausia selibaatissa ja nyt olen todellakin kuin valaistunut, kun olen löytänyt jälleen tieni tähän ihanaan seksin ihmeelliseen maailmaan.

[QUOTE="aapee";29927789]Intoni johtuu varmaan siitä, että elin vuosikausia selibaatissa ja nyt olen todellakin kuin valaistunut, kun olen löytänyt jälleen tieni tähän ihanaan seksin ihmeelliseen maailmaan.[/QUOTE]

Miksi sulle ei riitä yksi hyvä ja innokas tyyppi?

Mutta et voi tietää mitä niillä vakkareilla on kuvioissaan?

Just näin. Ja kuppa esim. havaitaan vasta parin kuukauden jälkeen tarttumisesta ja HIV muutaman kuukauden jälkeen tarttumisesta. Eli vaikka testaisikin, ei siitä ole hirveesti hyötyä ellei pidättäydy sen 3 kuukauden ajan... Ja vaikka nämä vakkarit kuinka sanoisi että ap olisi niiden ainoa, ei sitä tiedä kuinka monta käyvät lykkimässä samaan aikaan.

Samaa mieltä ettei rimaa välttämättä tarvitse laskea aina niin alas, just jos ulkonäöllisesti puhutaan. Mutta ne parhaat palat voit kyllä unohtaa, sen tiedät itsekin. Ei ne parhaat palat huoria harrasta. Riippuu toki mikä se "parhaat palat" sulle on...

Lapsellista nimittelyä sinulta.

Paras tarkoittaa minulle tietenkin miestä, jolta saa hyvää seksiä, orgasmeja ja paljon nautintoa sängyssä. Ulkoisten ominaisuuksien pitää myös olla silmiäni hivelevät ja pitää löytyä myös jonkinlaista keskustelutaitoa ja kemiaa.

Pääasia että sinulla on kivaa :)

Pari vuotta sitten itse pääsin irtautumaan huonosta suhteesta, ja alkoholin ja masennuslääkkeitten yhteensopimattomuuden takia meni kesä aika villisti. 5 eri miestä sängyssä 3 kk sisällä.

En häpeä asiaa, mutta en toisaalta ehkä ole ihan ylpeäkään tuosta saavutuksesta :D Yhteensä minulla on 8 vuoden aikana ollut 7 kumppania, joista suurin osa siis tuolta kesältä :rolleyes: Ainakin vähän erilainen kesä kuin yleensä...

Yhteistyössä