9 eri miestä sängyssä viimeisen vuoden aikana - haluatko kysyä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihtelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaihtelua

Vieras
Kyllästyin seksittömään elämääni ja päätin hankkia itselleni rakastajan. Netin kautta tuli tutustuttua useampaankin ehdokkaaseen ja nyt kun laskin saldoa, niin kaikkiaan 9 miestä on ollut viimeisen vuoden aikana. Niistä 3-4 on jäänyt vakkareiksi.

No miksi haluaisin kysyä jotain? Ei ole pitkä aika kun olin teini, jolloin kavereissa oli useampikin teinihuora jotka jopa joka viikko nusaisi uusien poikien kanssa. Että sun saldos on siihen vertattuna aika köykäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ööömmm.;29927581:
No miksi haluaisin kysyä jotain? Ei ole pitkä aika kun olin teini, jolloin kavereissa oli useampikin teinihuora jotka jopa joka viikko nusaisi uusien poikien kanssa. Että sun saldos on siihen vertattuna aika köykäinen.

En olekaan enää teini, vaan nautin naiseudestani ja täydestä seksielämästä näin yli nelikymppisenä naisena.

No mitä sitten. Naurettavia sellaiset naiset jotka alkavat heti haukkumaan sellaista naista joka nauttii seksistä paljon ja haluaa sitä myös kokea useiden kumppaneiden kanssa. Niin kaksinaismoralistista, miehille sama kuitenkin sallitaan ilman mitään mieshuoritteluja.

• Tykkää
Reactions: Hermione Granger
Anna palaa, jos kommenttisi oli tarkoitettu minulle, niin todellakin sanon huoraksi muijaa, joka joka viikko panee uuden jätkän kanssa. Huoria ne on. Enkä säästele sanojani miestenkään osalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ööömmm.;29927638:
Anna palaa, jos kommenttisi oli tarkoitettu minulle, niin todellakin sanon huoraksi muijaa, joka joka viikko panee uuden jätkän kanssa. Huoria ne on. Enkä säästele sanojani miestenkään osalta.

Sääliksi käy kaltaisesi ihmiset. Taidat olla hyvinkin rajoittunut seksuaalisesti.

Toivottavasti sanot kaikille partnereillesi että sinulla on ollut viime aikoina reilusti muitakin jotta tietävät mihin itsensä työntävät (siltikin vaikka kondomia käyttäisikin). Nykyään on ihmisiä jotka eivät vaihda partneria kuin paitaa (ja eivät halua partneria joka niin tekee) jo ihan tautienkin takia. :x

Kai sitä nyt viimeisenä vuotenaan haluaakin rietastella. Voimia sinulle.

:D Sarjassamme kunnon heitto takaisin. Juuri näistä syistä olen jäänyt koukkuun palstalle, että osalla porukasta leikkaa niin hyvällä sarkasmilla ja huumorilla. Olen ihan liian vanha tänne, mutta päivän ollessa synkeä oikein syynään kuka taas on keksinyt mehevän vastauksen. Kiitos sinulle vastaajalle kuka sitten oletkaan

[QUOTE="aapee";29927750]Ei ole ollut tauteja.[/QUOTE]

Millois oot viimeks tutkinu? Se voi yhdestä kerrasta olla kiinni ja tietämättäsi seuraavalla kerralla siirrätkin jo uudelle tyypille.

[QUOTE="aapee";29927750]Ei ole ollut tauteja.[/QUOTE]

Kiva, mutta se on yleensä myöhäistä siinä vaiheessa kun sen huomaa, ja moni niistä taudeista on elinikäinen kumppani joten ymmärrettävää että niitä halutaan vältellä... Siksi moni on ottanut tavakseen harrastaa vain "vakavaa" seksiä, sinkkunakin, tyyliin: vakituinen fuckbuddy. Siksi sinun pitää ehdottomasti kertoa niistä muistakin kumppaneistasi kaikille jotta saavat valita koskevatko sinuun silti vai jatkavatko eteenpäin.

Johtuuko intosi saada kertoa seksisuhteista siitä, että olet voittanut omat ennakkoluulosi ja uskallat tehdä jotakin mitä et ole ennen uskaltanut tehdä? Olet elänyt niin kuin on käsketty ja haluat julistaa koko maailmalle, että sinäkin osaat nyt mennä uuden ja vieraan miehen kanssa harrastamaan seksiä?

Yhteistyössä