Meillä ainakin! Mulkoilee vihaisesti ja puhuu nenäkkäästi. Tyyliin: kaikkihan sen tietää, no kuka nyt ei tota osais, ootsä hullu jne....
Välillä maailman ihanin ja herttaisin ja seuraavassa hetkessä vihaa leiskuava kiukkupussi!
Jep jep.. Samaa olen ihmetellyt itsekkin, kun tuo meidän neiti on nyt ollut välillä ihan kamala, vaikka ennen on ollut niin ihana ja "helppo" lapsi.
Kaipa se sitten kuuluu kuvioon.. olisin kyllä pärjännyt ilmankin tuota..
Kiva et muillakin, välillä kun tuntuu niin toivottamalta. Ja mäkin oon ruvennu jola päivä huutaan kun ei hermot kestä ja tästäkös KAMALA syyllisyys tulee... :ashamed: olenko ainoa laatuaan eli KAMALA äiti...
Olisko se sitä vähittäistä irtautumista vanhemmista kohti kaverimaailmaa? Meilläkin 8,5-vuotias poika kränttyilee ja on toisinaan aivan mahdoton. Silti vielä välillä tulee syliinkin. :heart: :hug:
että ovilasit vaarassa. Ennen niin helppo ja sopuisa tyttö saa raivarin aika pienestä esim. kun kehoittelen läksyjen tekoon. Miten omat hermonne pitävät? Minun ei aina pidä ja käsken omaan huoneeseen tai uhkailen tai huudan niin että tyttökin pelästyy. Sitten on vaikea saada taas häntä rauhoittumaan. (( Olen kyllä epäonnistunut äiti monella tapaa kun lapsikin pelkää.