8v pojalla uusi vaalea beige lenne active toppatakki, tänään kun oli koulussa sen kanssa ekaa kertaa, kotiintullessa sanoi, että h

• Viestiketjun aloittaja kaikkensa ettei lasta kiusata
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
jälkiviisaus paras viisaus, mut mie en ois ees alunperinkään ostanut takkii jos oisin itekin miettinyt, et saattaa joutuu laps sen takii silmätikuks et ois tyttömäinen.

mutta tosi ikävä juttu :(
mun mielestä toi on sikamakee ja tyylikäs :D uudenveroisena kirpparilta löydettiin takki 5e ja housut 3e, en voinut jättää pöytäänkään. No ainakin 5v pikkuveli tykkää siitä ja ottaa käyttöön ensi talvena jos ei tuo 8v sitä käytä

Sara
Ei se mun mielestä kuvailujesi perusteella kuulosta tyttöjen näköiseltä, mutta varmaan kuitenkin yhtä hyvin voisi olla tytölläkin. Mä itse ostan usein just ruskeeta tai sellasta vaalean vihreätä tai keltaista, että voi käyttää sitten molemmilla.

vieras
Kurja juttu. Monet koulukiusatut ei aina heti myönnä että heitä on kiusattu. Voi siis olla että joku on kommentoinu takkia rumasti.
Meillä kyllä hankittaisiin myös toinen takki.

muumimamma-82
Alkuperäinen kirjoittaja No:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117737907

Onko tälläinen, jos niin ihan pojalle käypä.
jos on tuo niin ei todellakaan mitenkään tyttöjen takki vaan ihan molemmille käy. ennemmin pojan takkina tuon näkisin

Tanja
Tuotapa tuota...varmasti on kurja tilanne ja olo jostain syystä pojallasi, mutta mä en lähtis tätä juttua purkamaan uuden takin ostolla. Pian saat olla ostamassa vaikka mitä uudestaan uusiksi, kun löytyy syitä ja "syitä" pitämättömyyteen... Sen sijaan kyselisin ja perusteellisesti selvittelisin syyt, miksi ko.asua ei voisi pitää. Ja vahvistaisin nyt sekä jatkossa lapsen itsetuntoa!! Jos nyt jo antaa yliotteen oman lapsen haluille tai kaveripiirin sanomisille, niin suo kutsuu...

kokemus
Mulla oli ala-asteella sellainen kauluspaita, tyttöjen malli ja väri. Mulle sanottiin että se on poikien paita kun on kaulukset. Kerroin asiasta kotona ja äiti sanoi ettei mun tarvi sitä tai muita samantyylisiä paitoja laittaa kouluun. Se oli suuri helpotus ja ainoa asia mistä minua koko kouluaikana "kiusattiin". Itsekin varmaan ostaisin uuden takin, jos kiusaaminen edelleen jatkuu tai sitä on ollut aikaisemminkin niin sitten tietenkin syytä pitäisi alkaa tarkemmin selvittämään.

vieras
Ehdota pojalle, että laitatte vaikka pipoon ja hanskoihin jotain toooosi poikamaista (hänen mielestään) niin jos silloin ei vaikka haittaisi, että takista tulee tyttömäinen olo.
Kysy minkälainen takki on pojasta sellainen, ettei olisi tyttömäinen. Jos sanoo vaikka että pitää olla tumma, niin ehdota vaikka sitä tummaa pipoa jne. En tiedä onko naurettava idea, ja meneekö mitenkään läpi, mutta jos kukaan ei ole huomautellut takista, ja idea on vaan pojan oma kun on verrannut omaa takkia kavereiden takkiin. Niin ehkä vain unohtaisi asian.

BootyPeppi
En osaa tuohon sanoa mitään mutta oma poikani meni vuosi sitten sambapäähine päässä kouluun. Ja naamiaisissa pukeutui prinsessaksi. Kukaan ei kiusaa, paljon on kavereita ja joka paikkaan aina kutsutaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
tuo huutonetistä linkitetty takki on tosi kivan näköinen, voisin omallekki pojalle kyseisen hankkia.
ok, eli jutustellaan vielä pojan kanssa. :) kiva takki munkin mielestä, ehkä poika itse vain ajattelee, että on tyttöjen, kun ei hänellä ole koskaan noin vaaleeta takkia ollut

Yhteistyössä