8v lapset touhut!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marsaliiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marsaliiksi

Vieras
No jo nyt on kumma .. 8v lapsen touhut!
Kun pitäs saada vaan pelata. Ja jos ei saa pelata niin sitten katsotaan Youtubesta videota kun joku toinen pelaa. Ja sitten kun ei saa sitä tehdä niin tuijottaa telkkaria, ihan sama mitä sieltä tulee : emmerdale, uutiset, inno, pienten lasten ohjelmaa, urheilua, tunteita ja tuoksuja! Ja kun se tv menee kiinni niin sit istutaan sohvalla! Ja heilutetaan taskulamppua!

Mulla menee niiiiin hermo!
Tää ei edes pihalle halua mennä. Koulumatkat menee kävellen että siinä edes tulee ulkoilua 30-45 min per suunta, ja joskus enemmän jos on jotain mielenkiintoista matkan varrella. Mutta kotona - ei haluu pihalle, siellä on tylsää, kulmää, kuumaa, pimeää, märkää, liukasta.
Houkuttelen mukaani mutta ei lähde. Nytkin, kun kaikki talom aparaatit on kiinni (minä istun vessassa ja kirjoitan tätä kännykällä) tää vaan haahuilee eikö osaa tarttua mihinkään toimeen tai tekemiseen. Lukee ja piirtää sentäs.

Mut sälli on vasta 8! Tekisi mieleni saarnata että "silloin kun minä olin lapsi...." mutta sitten mieleeni tulee eka Nintendo 8bit ja Super Mario jonka sain 9-vuotiaana ja en kyllä pariin viikkoon nenääni ulos laittanu jos ei pakko ollut.

Nyt vaan on liikaa kaikkee, koko ajan joku uus peli johon koukuttua. Ja leluja on kun on halunnut esim. Legoja, ne kun on kerran kasannut niin ne on koristeita, ei niitä enää kuulemma voi hajottaa!

Muitakin leluja on, ne ei kiinnosta pätkääkään.

Huoh.....
Me tässä nyt haahuillaan loppuilta sillä tv ja koneet pysyy kiinni!