Neuvolassa sanottiin, ettei vauva ole lihonut tarpeeksi. Nyt on 2kk:n aikana painoa tullut 500g: Pituutta 69cm ja painoa 7770g. Vauva syö päivässä 2purkkia hedelmää, 5dl korviketta, n.1,5dl lämmintä ruokaa ja n 1,5dl puuroa. Neuvolassa sanottiin,ettei syö tarpeeksi(mutta mitä minä teen kun ei kerran ruoka uppoa, vaikea sitä on pakkosyöttää, ja kyllä noi määrät on musta ihan ok). Nyt sitten neuvolan ohjeiden mukaan lisäillään öljyä ruokaan. Ystäväpiirissä kyllä sanoivat että kyllä meidän tyttö on ihan hyvänpainonen, mutta se neuvolalääkäri kohteli mua niinku en ruokkis mun lasta- ja eikös se vauvan liikkeellelähdönkin aikana painonnousu hidastu?
Tämän kaiken myötä tunnen olevani huono äiti, kun ei lapseni paino nouse, niinkuin neuvolassa haluaisivat. Varmaankin vaikuttaa myös se,että lapsi on meille ensimmäinen ja stressaan ihan älyttömästi näitä asioita
Tämän kaiken myötä tunnen olevani huono äiti, kun ei lapseni paino nouse, niinkuin neuvolassa haluaisivat. Varmaankin vaikuttaa myös se,että lapsi on meille ensimmäinen ja stressaan ihan älyttömästi näitä asioita