-8kg painonpudotus, liikunta..?

  • Viestiketjun aloittaja pudottaja
  • Ensimmäinen viesti
pudottaja
tuommoinen kilomäärä olisi siis tavoitteena pudottaa, kuinkahan pian olisi mahdollista saavuttaa kun hieman tarkkailen syömisiä, en mitään tiukkaa dieettiä vedä, mutta herkuttelua 1x/vko... ja liikuntaa en juurikaan ole säännöllisesti harrastanut, nyt ottanut koiran jonka kanssa päivittäin 3km lenkki ja 3x/vko crosstrainer & 3x/vko sauvakävelyä 3km..

miltä kuulostaa, milloin voisi haaveilla taas mahtuvansa 34 kokoisiin tavoitehousuihin, nyt koko 36-38?

:)
 
Hei, minä olen saanut -7kg 7kuukaudessa... vaikkei hirmu tahti ole, niin puoli tuntia päivään on suunnilleen tullut liikuntaa ja ruokavalio muutoksella ne kilot sitten lähtee. Minun personal trainer sanoi, että jos haluaa ylipainoinen pudottaa painoa niin enemmän siinä auttaa ruokavaliomuutos, liikuntaa toki lisäksi, mutta jos olet normaalissa painossa ja haluat esim -2kg niin siinä vaikuttaa taas pitkälti liikunta.
 
haluaisin vielä kysyä oletko crosstrainerin kokenut hyväksi ja minkä merkkinen se sinulla on? olen itse ajatellut ostaa sellaisen :) mutta kun en niistä niin tiedä niin ois kiva tietää vähän muiden kokemuksia.
 
"aloittaja"
haluaisin vielä kysyä oletko crosstrainerin kokenut hyväksi ja minkä merkkinen se sinulla on? olen itse ajatellut ostaa sellaisen :) mutta kun en niistä niin tiedä niin ois kiva tietää vähän muiden kokemuksia.
hei!
itse pidän tosi paljon treenaamisesta crossarilla. sillä voi tehdä niin vaihtelevaa treeniä :)

itsellä on tuollainen raleigh-merkkinen, hobbyhallista tilattu

ja itse tosiaan olen normaalipainon sisällä laihduttava
 
minä tosiaan hommasin itselle sen personal trainerin että pääsen alkuun tässä laihdutuksessa :) vaikkakin rahaa vaatii. kun haluan tutustua erilaisiin liikuntamuotoihin, koska itseä ei oikein pelkkä kävely oikein iske :) tai menee ladylinelle jos mahdollisuus, suht halpa ja paljon saa siihen hintaan.
 

Yhteistyössä