-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Papagen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
Daily nyt lähinnä. Tekeekö niillä mitään? Pilaanko naamani/ihoni, kun tässä vähävaraisessa elämäntilanteessa pihinä ihmisenä käytän Dailyn kasvorasvaa?

Käyttääkö kukaan muu?

Ja gallup loppuun vielä; mitä tuotteita sinä käytät?

Noista vähittäistavarakauppojen tuotteista lumenen tuotteiden raaka-aineet on laadukkaimpia.
En usko että Dailyn tai minkään muunkaan valmistajan tuotteilla saa mitään pahaa vauriota aikaiseksi...et varmaan vois kuvailla et toimii, mut parempaakin on. Jos rahatilanne ei salli kalliimpien tuotteiden ostoa niin silloin on tyydyttävä halvempaa vaihtoehtoo, eihän sille mitään voi. Jos joskus on varaa kalliimpaan niin ostaa sit niitä kalliimpia. Pääasia varmaan on puhdistaa ihoaan oikein...
Kyllähän sen huomaan noissa halvemmissa merkeissä sen että ei ne niin laadukkaita ole kuin ne kalliit.

G: Itse käytän sellaisia sarjoja kuin Avène, Vichy, Kanebo ja Lumene.

Alkuperäinen kirjoittaja Pihkura:
Mullon Dailyn silmänympärysvoide. Olen tosi tyytyväinen. Univelat näkyny naamassa jo puol vuotta, 2kk sitte ostin tuon Dailyn silmänympärysvoiteen, kun silmän ympärykset oli ihan kosketusarat ja turvoksissa väsymyksestä. Parissa viikossa nämä oireet hävis. Käytän jatkossakin, kun olen nniin pihi. Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.

Samainen kaveri anto mulle näytepakkauksia eri rasvoista. Tykästyin kovasti lumenen rauhoittavaan rasvaan couperoottiselle iholle. Onko se kallista? Olisko jotain vastaavaa halvempaa?

Mielestäni noilla garnierin tuotteilla ei tee yhtään mitään.

Jos haluatte edullisia, mutta silti laadukkaita tuotteita, kolmen kuukauden takuulla, suosittelen Avonin tuotteita. Esim. Kasvojenhoitotuotteita tulossa ensi jaksossa tarjoukseen kaksi tuotetta hintaan 4,90e!

Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihkura:
Mullon Dailyn silmänympärysvoide. Olen tosi tyytyväinen. Univelat näkyny naamassa jo puol vuotta, 2kk sitte ostin tuon Dailyn silmänympärysvoiteen, kun silmän ympärykset oli ihan kosketusarat ja turvoksissa väsymyksestä. Parissa viikossa nämä oireet hävis. Käytän jatkossakin, kun olen nniin pihi. Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.

Samainen kaveri anto mulle näytepakkauksia eri rasvoista. Tykästyin kovasti lumenen rauhoittavaan rasvaan couperoottiselle iholle. Onko se kallista? Olisko jotain vastaavaa halvempaa?

Mielestäni noilla garnierin tuotteilla ei tee yhtään mitään.

No minä olen monta vuotta käyttänyt kasvojen pesuun sitä Garnierin pinkkiä pulloa suihkun yhteydessä. Muuten saanu riittää vesi (en meikkaa). Ja olen tyytyväinen.

Olen vuosia käyttänyt NaturCare -tuotteita ihon hoitoon. -ne sisältävät aloe veraa. ovat mietoja ja kumminki vaikuttavia Ph tasapanotettuja ihonoito tuotteita. vielä laadukkaampia Désse-sarja. Molmmat ovat kotimyyntituotteita. Kestävät kauan... Kannattaa kokeilla! Laatu on aina ollut hyvää, mutta uudistusten myötä aina vain parempia!
PS. kaikissa kotimyynti tuotteissa pitää olla palautusoikeus vähintään 7 vrk. Näissä on täystyytyväisyystakuu 21 vrk. Tuottta saa kokeilla, mutta palautuspullossa pitää olla tuotetta jäljellä vähintää 3/4.

Yhteistyössä