Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:Daily nyt lähinnä. Tekeekö niillä mitään? Pilaanko naamani/ihoni, kun tässä vähävaraisessa elämäntilanteessa pihinä ihmisenä käytän Dailyn kasvorasvaa?
Käyttääkö kukaan muu?
Ja gallup loppuun vielä; mitä tuotteita sinä käytät?
Alkuperäinen kirjoittaja Pihkura:Mullon Dailyn silmänympärysvoide. Olen tosi tyytyväinen. Univelat näkyny naamassa jo puol vuotta, 2kk sitte ostin tuon Dailyn silmänympärysvoiteen, kun silmän ympärykset oli ihan kosketusarat ja turvoksissa väsymyksestä. Parissa viikossa nämä oireet hävis. Käytän jatkossakin, kun olen nniin pihi. Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.
Samainen kaveri anto mulle näytepakkauksia eri rasvoista. Tykästyin kovasti lumenen rauhoittavaan rasvaan couperoottiselle iholle. Onko se kallista? Olisko jotain vastaavaa halvempaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Alkuperäinen kirjoittaja Pihkura:Mullon Dailyn silmänympärysvoide. Olen tosi tyytyväinen. Univelat näkyny naamassa jo puol vuotta, 2kk sitte ostin tuon Dailyn silmänympärysvoiteen, kun silmän ympärykset oli ihan kosketusarat ja turvoksissa väsymyksestä. Parissa viikossa nämä oireet hävis. Käytän jatkossakin, kun olen nniin pihi. Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.
Samainen kaveri anto mulle näytepakkauksia eri rasvoista. Tykästyin kovasti lumenen rauhoittavaan rasvaan couperoottiselle iholle. Onko se kallista? Olisko jotain vastaavaa halvempaa?
Mielestäni noilla garnierin tuotteilla ei tee yhtään mitään.