85 päivää jouluaattoon!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi jaska,kiire tulee taas:(
Toisaalta miun on ihan turha touhottaa mitään,kun joulun alla tapellaan taas kerran vaan siitä,kumman vanhempien luo mennään tänä jouluna..sitten päädytään siihen,niinkuin aina, että kierretään eka miehen vanhemmat,äitisä luona katotaan pukki ja sit aattoillalla yöksi miun vanhemmille.
Ikinä voi kotiin laittaa mitään kun yksin sais suunnitella ja laittaa eikä kukaan auta eikä oo innoissaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Toisaalta miun on ihan turha touhottaa mitään,kun joulun alla tapellaan taas kerran vaan siitä,kumman vanhempien luo mennään tänä jouluna..sitten päädytään siihen,niinkuin aina, että kierretään eka miehen vanhemmat,äitisä luona katotaan pukki ja sit aattoillalla yöksi miun vanhemmille.
Ikinä voi kotiin laittaa mitään kun yksin sais suunnitella ja laittaa eikä kukaan auta eikä oo innoissaan :/

No voi itku :|
Mäkin yksin kotona kaiken laitan ja intoilen, mutta mä kyllä tykkään siitä.
Jouluaaton oon päättäny jo ajat sitten, että me mennään vaan mun porukoille. Mies käyköön äidillään jos haluaa, mä en jouluani siellä pilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

Jouluaaton oon päättäny jo ajat sitten, että me mennään vaan mun porukoille. Mies käyköön äidillään jos haluaa, mä en jouluani siellä pilaa.

No siinä on sekin, että haluisin ja tykkäisin laitella,koristella kämppää ja laittaa ittekin välillä laatikot ynnä muut,mut sitten ku tääl ollaan vaan meijän porukka,4 henkee, niin liikaa tulis vaan kuitenki laitettuu,kun tuppaa innostumaan.
Mut anoppi pyytää/käskee meitä sinne,sen pukin takia ja tuntuu että se vaan loukkaantuis jos ei mennä.Mummonikin luona pitää aina jouluna käydä syömässä,se tosin asuu aika lähellä.

Nyt kyl tuntuu siltä että sanon vaan kaikille sukulaisille että tuovat lahjansa meille ja myö vietetään oma joulu,ilman mitään ylimäärä häslinkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

No siinä on sekin, että haluisin ja tykkäisin laitella,koristella kämppää ja laittaa ittekin välillä laatikot ynnä muut,mut sitten ku tääl ollaan vaan meijän porukka,4 henkee, niin liikaa tulis vaan kuitenki laitettuu,kun tuppaa innostumaan.
Mut anoppi pyytää/käskee meitä sinne,sen pukin takia ja tuntuu että se vaan loukkaantuis jos ei mennä.Mummonikin luona pitää aina jouluna käydä syömässä,se tosin asuu aika lähellä.

Nyt kyl tuntuu siltä että sanon vaan kaikille sukulaisille että tuovat lahjansa meille ja myö vietetään oma joulu,ilman mitään ylimäärä häslinkiä.
Mä paistoin kerran kymmenen kilon kinkun meille kahdelle vaan ja siihen vielä kaikki laatikot ja muut päälle :laugh: Tänä vuonna en pahemmin ruokia laita kun mennään mun vanhemmille aatoksi.
Muuten kyllä sit koristelen ja laitan joulua sen minkä nyt ehdin.
Oon päättänyt et vietän joulua omalla tavallani ja käyn siellä missä itse haluan. Jos joku loukkaantuu niin sit loukkaantuu. Tärkeintä on että itsellä on oikeanlainen joulufiilis.

mie taidan tänä vuonna osaa paljonpikkupaketeja. ei mitään kallsita niinkuin viime jouluna, vaikka palautuskia tuleekin reilusti. maksan palautuksilla vähän vuokraa etukäteen, niin ei oo asumisesta huolta. :whistle:

Vähän joulun tunnelmaa latistaa suurensuuret mätkyt,mut en anna sen ottaa valtaa meidän joulusta! :D Jouluverhoja olen kans katsellut sillä silmällä jo,ja mietin jo joulukortteja,kun ne on tapana ottaa lasten kuvista.Nyt mietin että laiskottelen ja teetän sisaruskuvasta,vaikka kallis onkin eikä kovinkaan jouluinen :ashamed: Saiskohan joulutorttuja jo tehdä? :p Joulupukille on myös alotettu jo kirjottelemaan :D