85 päivää jouluaattoon!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mä ootan niin hirveesti joulua nyt tänä vuonna. En oo ennen ollut jouluihminen ollenkaan, mutta nyt odotan ku hepo hellettä ensimmäistä joulua vauvan kanssa :D
Olen ihan höyrähtänyt. Tilasin jo verhotkin jouluksi. Piakkoin pitää alkaa joulukortitkin askartelemaan, kun laskettu on joulukuun alussa niin voi olla ettei sitten enää ehdi.
Jipii, enää 85 päivää :xmas: :xmas:

iiiiik, ihanaa!!!! mie ootan kanssa ihan hirmuisesti joulua :D Etsin jo valmiiksi piparkakkutalon ohjeet ja nyt tosiaan tarttis niitä korttimalleja etsiä. Mukavaa että joku muukin tykkää joulusta jo näin paljon etukäteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
:D Voisihan sitä pikkuhiljaa alkaa ostelemaan joululahjoja, ei tarvi sitten siinä jouluhysteriassa enään kauppoihin mennä.

no on ostettu jo iso läjä! :D

Mä teen aina niin, ostan jo hyvissä ajoin ennen joulukuuta kaiken ja sitten kun muut rynnii hermo kireellä kaupoissa, me leivotaan pipareita, kestitään pikkujouluvieraita, leivotaan, koristellaan ja muuta ihanaa.

:D :xmas: minä myös tilasin verhot jouluksi. Ja meilläkin eka joulu vauvan kanssa,tai ei kai tuo enään niin vauvakaan ole. :D Niin ja mie tilasin eilen iflorilta joulukortit. :p ku oli -20% alennus. ;)

Mä kävin Kodin Anttilassa viime viikolla ja sinne oli tullut jo jouluvaloja myyntiin :heart: Meille tulee myös uusi vauva täksi jouluksi! Mua kyllä tosin vähän hirvittää että miten kolmen mukulan kanssa saa tehtyä kaikki jouluhässäkät.

Hmm, ai jaa niin vähän! Mekin vietetään joulua ekan kerran ihka omassa kodissa, ja saadaan mun vanhemmat vieraiksi. Aina ollaan oltu siellä, mutta nyt saa laittaa ihan omaa joulua. Kiva!

Olkinallelle taitaa tulla kyllä ihan paras joulupaketti!

Alkuperäinen kirjoittaja Joulun tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
:D Voisihan sitä pikkuhiljaa alkaa ostelemaan joululahjoja, ei tarvi sitten siinä jouluhysteriassa enään kauppoihin mennä.

no on ostettu jo iso läjä! :D

Mä teen aina niin, ostan jo hyvissä ajoin ennen joulukuuta kaiken ja sitten kun muut rynnii hermo kireellä kaupoissa, me leivotaan pipareita, kestitään pikkujouluvieraita, leivotaan, koristellaan ja muuta ihanaa.

On muuten tosi hyvä käytäntö. :D

Mäkin tilailin jo jouluverhoja ja kaikkee.. Voi kun kohta pääsis jo tekemään laatikot valmiiksi pakkaseen ja lasten kanssa pipareita ja ja.. kaikkee ihanaa! Vois kyllä jo katella jos olis aleja jossain et sais joululahjat ajoissa hankittua.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
mie oon haaveillu joulukinkusta jo 3 viikkoa =) odottavan aika o pitkä=)

Kinkkua rieskan päällä kylmän maidon tai limsan tai viinilasillisen kanssa ja seuraavaks makeita konvehteja, sit taas ihanaa kinkkua.. Namnam :D

:p :p :p Oliks pakko!!!!!! :kieh: :kieh:

No, oli :heart:

:D minä hukutin meidät erilaisiin jouluvaloihin jo viimejouluna. Nyt jouluverhot tilattu olohuoneeseen ja muihin huoneisiin ostettu uudet viime jouluksi. Tässä pakettia odottelen verhoja saapuvaksi. Lasten joululahjoja jo ostettu ja tilattu. Alkaa olemaan joulu hyvin paketissa :) Saapi sitten rauhassa odotella vauvaa syntyväksi joulukuun alusta.

Auris80 Mulla on paha tapa jättää kaikki viime tippaan. Meille odotellaan myös vauvaa marras-joulukuun vaihteella syntyväksi. Esikoisen 5 v synttäreitä pitäis pitää ensin, kun täyttää 3. joulukuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
:D minä hukutin meidät erilaisiin jouluvaloihin jo viimejouluna. Nyt jouluverhot tilattu olohuoneeseen ja muihin huoneisiin ostettu uudet viime jouluksi. Tässä pakettia odottelen verhoja saapuvaksi. Lasten joululahjoja jo ostettu ja tilattu. Alkaa olemaan joulu hyvin paketissa :) Saapi sitten rauhassa odotella vauvaa syntyväksi joulukuun alusta.

Oi, joulukuun vauva.. Meidän tyttö syntyi 20.s päivä ja päästiin kotiin 23.s päivä eli aatonaattona. Oli kyllä ihana joulu kun meille tuli vielä esikoinen =)

Mitä :o Niin vähän? Yleensä lasken päiviä jo juhannuksesta ja nyt en ole pysyny ollenkaan kärryillä :D Ihanaa :xmas: Nythän sitä vois jo ruveta sitte miettimään et missä joulu vietettäis ja mitä lahjoja ostais =)

Voi itku.. pitäs ruveta ittekkin suunnitteleen jo lahjoja ym. Kuitenkin kolmas napero syntyy marraskuun alussa ja olis kiva kun olis sitten jo jotain valmiina niin ei tartte kaikkee hösätä sitten enää... ja mä kun olen joulu-hullu ja haluan mahollisimman aikasessa vaiheessa kaikki valot ja verhot ym. joulu hömpät esille... sitten joulun jälkeen kun ei enää sitä odotuksen tunnelmaa ole niin laitan mieluummin heti uuden vuoden jälkeen kaiken pois.

ON SE VAAN NIIN IHANAA KUN JOULU TULEE :)