+849 alkuinen puhelin numero??? Onko kellekkään soitettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apuva"

Vieras
Minulle soitettiin viime yönä ja aamulla tokkurassa soitin takaisin, kun pelästyin että jollain läheisellä on joku hätä ollut. Sieltä vastasi joku mies ja sanoi että "Halo" , kysyin kuka sielä on? ja se sanoi "halo" ja katkaisi puhelun. Taustalta kuului jotain melua. Katson netistä ja numero on ilmeisesti Dominikaanisesta tasavallasta ja löysin USA:laisia ihmisiä joita kyseisen alkouset numerot ovat häirinneet..soittavat yöllä ja useaan kertaan päivässä, voivat häiritä jopa viikonkin.. Mulle se sama numero soitti tänään päivällä, mutta en tietenkään vastannut.

Onkohan kyseessä joku huijausjuttu? Toivottavasti ei ainakaan sellanen, että kun siihen numeroon soittaa,menee samantien joku jäätävä summa rahaa niitten tilille? :( DNA:lta saan huomenna kuulla mitä minun 15 sekunnin puhelu maksoi.. :/

Onko kellekkään muulle tullut vastaavia puheluita, vai miksi ne minulle soittelee??

LOL vain nainen voi olla niin typerä että soittaa takaisin johonkin random ULKOMAALAISEEN numeroon. Itse en soita edes kotimaisiin takaisin (vaikka numero näkyisikin) jos en tunnista numeroa eikä vastaajaan oltu jätetty viestiä. Oikeasti, toivottavasti meni ainakin 500 euroa että otat opiksesi.

[QUOTE="vieras";22960437]LOL vain nainen voi olla niin typerä että soittaa takaisin johonkin random ULKOMAALAISEEN numeroon. Itse en soita edes kotimaisiin takaisin (vaikka numero näkyisikin) jos en tunnista numeroa eikä vastaajaan oltu jätetty viestiä. Oikeasti, toivottavasti meni ainakin 500 euroa että otat opiksesi.[/QUOTE]

Haista sinä paska

[QUOTE="vieras";22960437]LOL vain nainen voi olla niin typerä että soittaa takaisin johonkin random ULKOMAALAISEEN numeroon. Itse en soita edes kotimaisiin takaisin (vaikka numero näkyisikin) jos en tunnista numeroa eikä vastaajaan oltu jätetty viestiä. Oikeasti, toivottavasti meni ainakin 500 euroa että otat opiksesi.[/QUOTE]

niin no joo, olen mies.. :) Mutta näin pääsi käymään.. Ei oo taidettu muille soitella, kun on näin hiljasta..

NO EI TASAN MIES KIRJOITA TOLLA TYYLILLÄ :'DD :'DDDD ahhahaha älä yritä.

----

No mutta joo ihan selvästi on joku huijausjuttu, odotapa nyt vaan kiltisti laskua ja älä enää soittele noihin.

Yhteistyössä