´

Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
Alkuperäinen kirjoittaja McGyver:
Miten tuo levyke ja kamerapuhelin liittyy toisiinsa?
Siten että se levyke pitää syöttää koneelle,ennenkuin niitä kuvia voi alkaa kännykästä siirtämään.
Minä kyllä siirrän kuvat puhelimesta kaapelia pitkin tai infrapunalla tai bluetooth-yhteydellä. Ilmaan minkään sortin levykkeitä, cd-levyjä tms.
 
ökkötörö
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
kaapelilla kans,kunhan se ohjelma ensin laitettu =)

Mistä saa nokian puhelimeen sellaisen kaapelin notta saa siirrettyä kuvat kaapelin kautta? Ohjelman olen jo asentanut mutta mukana ei tullut kaapelia?!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ökkötörö:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
kaapelilla kans,kunhan se ohjelma ensin laitettu =)

Mistä saa nokian puhelimeen sellaisen kaapelin notta saa siirrettyä kuvat kaapelin kautta? Ohjelman olen jo asentanut mutta mukana ei tullut kaapelia?!
kaapelia ei tule kaikkien (halvempien) puhelimien mukana jolloin se pitää tehdä itse tai ostaa. saattaa maksaa suolaisen hinnan jolloin joku muu siirtotapa olisi halvempi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ökkötörö:
Mistä saa nokian puhelimeen sellaisen kaapelin notta saa siirrettyä kuvat kaapelin kautta? Ohjelman olen jo asentanut mutta mukana ei tullut kaapelia?!
Sittenpä pitää mennä kauppaan ja ostaa se erikseen =)

 
ökkötörö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ökkötörö:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
kaapelilla kans,kunhan se ohjelma ensin laitettu =)

Mistä saa nokian puhelimeen sellaisen kaapelin notta saa siirrettyä kuvat kaapelin kautta? Ohjelman olen jo asentanut mutta mukana ei tullut kaapelia?!
kaapelia ei tule kaikkien (halvempien) puhelimien mukana jolloin se pitää tehdä itse tai ostaa. saattaa maksaa suolaisen hinnan jolloin joku muu siirtotapa olisi halvempi.

Infrapunalla kokeilin siirtää mutta ei jostain syystä onnistunut..mitenkäs muuten niitä kuvia sais siirrettyä?
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
sekoitetaanko tässä nyt levyke ja muistikortti?
EI sekoiteta. Tuon puhelimen mukana tuli levyke, joka kuuluu asentaa tietokoneelle ja sitten voi kaapelilla siirtää kuvia koneelle.Kerran jo onnistuikin sen levykkeen tallentaminen, mutta sitten laitoimme toisenkin kamerapuhelimen (eri mallin) tähän koneeseen ja nyt ei toimi kumpikaan kuvien siirto.Niimpä ajattelin ladata tuon LEVYKKEEN (cd) uudelleen jolloin tulee käyttö estetty. :headwall: :headwall:
jospa ohjauspaneelista poistaisit molemmat asennukset, boottaisit koneen ja sitten yrittäisit asentaa sitä ohjelmaa uudestaan
 
ökkötörö
Katsoin netistä niin tollainen minun puhelimeen sopiva kaapeli maksaa 14,50 euroa ja siihen postikulut että todella on suolainen hinta..ei kellään olis ylimäärästä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
sekoitetaanko tässä nyt levyke ja muistikortti?
EI sekoiteta. Tuon puhelimen mukana tuli levyke, joka kuuluu asentaa tietokoneelle ja sitten voi kaapelilla siirtää kuvia koneelle.Kerran jo onnistuikin sen levykkeen tallentaminen, mutta sitten laitoimme toisenkin kamerapuhelimen (eri mallin) tähän koneeseen ja nyt ei toimi kumpikaan kuvien siirto.Niimpä ajattelin ladata tuon LEVYKKEEN (cd) uudelleen jolloin tulee käyttö estetty. :headwall: :headwall:
jospa ohjauspaneelista poistaisit molemmat asennukset, boottaisit koneen ja sitten yrittäisit asentaa sitä ohjelmaa uudestaan
Näin on tehty, mut ei silti hyväksy levykettä
Millä käyttäjätunnuksella olet kirjautuneena koneella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
Laitan levykkeen konelle, mutta kone ilmoittaa, käyttö estetty.Mikähän sen estää? :|
Tuolta netistä lataan sitä nyt, kun levyke ei toimi. Ilman levykettäkään ei toiminut. Ilmoitti kyl et yhditää, muttei mihinkään tullut sitä kohtaa mistä siirtää kuvia.
mieki jouduin netistä sen asentamaan, ei toiminu muuten... ja nyt saat ainaki uusimman version
 

Yhteistyössä