Olin unohtanut tuon baby sitter clubin, ne olivat huippuja!Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:Mystery club,neiti etsivä,viisikko,sos,tiina-sarja,bertin päiväkirjat,baby sitter club,sit oli joku mikä vihreä varis sarja tms?
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Dana-tytöt, vihreä varis kirjat....[/quote
Mäkin taisin lukea Dana-tyttöjä. Kuulostaa tutulle...
Pelkään hevosia ja ratsastaminen on kallista, joten lienee viisainta pimittää kaikki hevosaiheiset kirjat ja lehdet tytöltä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Neiti etsivät, Tiinat, Bertin päiväkirjat.. Ja Jotain hevoskirjoja, myös hevoslehtiä, ja palavasti olisin halunnut päästä käymään hevostallilla ja ihan superunelmana oli oppia ratsastamaan... Ajatusvirta iski
On ainakin Neiti Etsivät. Tai en tiedä jänniä, mutta kiinnostaako 6- vuotiasta vielä "romantiikka"Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Onkohan Neiti Etsivät, Viisikot yms liian jänniä kuusivuotiaalle?
Mää en oikein muista millaisia ne oli.
Ne on mielestäni enemmän nuorten, kuin lasten kirjoja. Tuossa iässä minä taisin Peppi -sarjaa vielä lukeaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Onkohan Neiti Etsivät, Viisikot yms liian jänniä kuusivuotiaalle?
Muistui vielä mieleen Bess-sarja. Niitä kirjoja mulla oli vaikka kuinka paljon, mihin lie vuosien varrella kadonnut... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luin hirveesti hevoskirjoja, Merja Jalon, sit se Laura-sarja tuliluettua moneen kertaan. Annika-sarja, oliko Ponitalli se yks sarja... sit oli se Pilvenmäen ravitalli -sarja. Joitain Tiina-kirjoja luin myös.
Romantiikka lienee kirosana tuonikäiselleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:On ainakin Neiti Etsivät. Tai en tiedä jänniä, mutta kiinnostaako 6- vuotiasta vielä "romantiikka"Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Onkohan Neiti Etsivät, Viisikot yms liian jänniä kuusivuotiaalle?
Näitä, sitten Tuija Lehtistä, Merja Jaloa, David Eddingsiä, Stephen Kingiä, Jalna-sarjaa... Luin varmaan kaiken mitä meidän pienestä lähikirjastosta löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:Mystery club,neiti etsivä,viisikko,sos,tiina-sarja,bertin päiväkirjat,baby sitter club,sit oli joku mikä vihreä varis sarja tms?