80-luku tulossa muotiin :x

  • Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:42 vieras kirjoitti:
ballerinat on musta kivat, mut jos koko pitkät neuleasut, 5 kertaa liian isot takit ja olkatoppaukset tulee muotiin niin sitte mä kyllä pyörryn tai muutan ruotsiin :D
joo ja ne patella vyöt sekä virkatut reikäpaidat, mistä aina jäi kiinni ovenkahvoihin... :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:42 vieras kirjoitti:
ballerinat on musta kivat, mut jos koko pitkät neuleasut, 5 kertaa liian isot takit ja olkatoppaukset tulee muotiin niin sitte mä kyllä pyörryn tai muutan ruotsiin :D
muuta vaan, siellä ollaan vielä edellämpänä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:44 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:42 vieras kirjoitti:
ballerinat on musta kivat, mut jos koko pitkät neuleasut, 5 kertaa liian isot takit ja olkatoppaukset tulee muotiin niin sitte mä kyllä pyörryn tai muutan ruotsiin :D
muuta vaan, siellä ollaan vielä edellämpänä
Voi ei, no sitten sinne ei kannata muuttaa. Ehkä hommaan sittenkin vain sellaiset hevosten silmälaput :D
 
oho
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:51 no siis kirjoitti:
tosiaan; vuoden pari jo ollut muodissa - oletko kulkenut silmät kiinni?? :eek:
En kyllä ole nähnyt moisia rumistuksia kenenkään päällä, toivottavasti en näekkään.
Tyylitaju kunniaan!
 
ei sentään
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:57 sammakkoprinsessa kirjoitti:
ihanaa.. * kaivaa neonväristä tuulipukuaan esiin*
neonvärit tuli kyllä muotiin vasta 90-luvun alussa, ainakin Suomessa ;) Jotta kaippa se seuraavaksi tulee muotiin.
 
Suomalaiset on just niin idiootteja et meillä menee läpi mikä vaan kunhan joku sanoo et on muotia! 80-luku on painajainen kaikessa ja muutan ulkomaille os täältä ei oikeasti saa muuta kun sen uosiluvun tyyllisiä vaatteita! Herättäkää mut tästä painajaisesta!
 

Yhteistyössä