Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
koskettava isän ja pojan kaunis kohtaus ja tunteellinen biisi sieltä haave maailmasta![]()
Kiitos Lunatic tästä musaketjusta. Olen odottanut jonkun päivän päästäkseni käsiksi ketjuusi rauhassa<3 Tämä biisi oli se, jota miehen kanssa ekan kerran tanssittiin ja rakastuttiin. Arvaappa hyrisyttääkö meitä yhä? Kun oli kymmenvuotishääpäivä, niin mentiin Hesan tunnetulle lihatiskille
Breakfast Club ♥
siis aika lailla kaikki ruokanen oon musiikin suhteenLöytyykö tosiaan toinenkin, joka tykkää leffan musiikista??!! Ehdoton suosikkini!
Juu, Kikka kuului aikansa humoristisiin artisteihin. Olen aina ihmetellyt, miksi hänen biisinsä otettiin liian vakasti? Ajan henkeen kuului Kikan kaltainen junttimeininki. Kikka otti kaiken irti; hyvä bisnesnainen!Tää on hyvä
Oooooooooooooooooohhhhhhh! Mistä te palstan ihmiset tulette? Tämän piti olla pienten lasten äitien ketju
Ei pitäny. Tämä on isojen lasten ketju.Oooooooooooooooooohhhhhhh! Mistä te palstan ihmiset tulette? Tämän piti olla pienten lasten äitien ketju![]()
Ei pitäny. Tämä on isojen lasten ketju.![]()