Kyllä se aika menee nopeesti.
Poikanen täyttää jo kaheksan vuotta
Ja nyt sen vasta huomaa kuinka nuori mä oon sillon ollu! Tosi nuori.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:"Kuusitoistavuotiaana pitää meikata noin räikeästi ja roikkua poikien kanssa kaiket illat. Jäisit nyt joskus kotiinkin, edes äitisi 32-vuotissynttäreille."
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Kaheksan vuotta sitte tähän aikaan mä olin niin valtavan iso, että mulle ei mahtunu muuta ku miehen isoimmat verkkarit jalkaan. Enkä mahtunu auton ratin taakse... Ja pari viikkoo piti vielä kärvistellä
Poikanen täyttää jo kaheksan vuotta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:"Kuusitoistavuotiaana pitää meikata noin räikeästi ja roikkua poikien kanssa kaiket illat. Jäisit nyt joskus kotiinkin, edes äitisi 32-vuotissynttäreille."
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:"Kuusitoistavuotiaana pitää meikata noin räikeästi ja roikkua poikien kanssa kaiket illat. Jäisit nyt joskus kotiinkin, edes äitisi 32-vuotissynttäreille."
häh?
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Huh... onneksi en saanut lapsia niin nuorena.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Huh... onneksi en saanut lapsia niin nuorena.
Lapsen ei ole hyvä saada lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Huh... onneksi en saanut lapsia niin nuorena.
ja hyvin on kumminkin pärjänny. ei iällä oo väliä..pääasiahan on se että kantaa vastuunsa ja rakastaa lasta.
Katos perkules,jotku on vastuuttomia.Juu kyllä,kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja senni:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Huh... onneksi en saanut lapsia niin nuorena.
ja hyvin on kumminkin pärjänny. ei iällä oo väliä..pääasiahan on se että kantaa vastuunsa ja rakastaa lasta.
Kyllä sillä iällä on vähän väliä.
Johan se näkyy tupakointi tilastoissa, ettei nuoret kanna siitäkään vastuuta kuten vanhemmat.
Ja ennen kuin joku hyökkää; EN YLEISTÄ eli väitä kaikkia nuoria vastuuttomiksi. Osa kuitenkin on- onhan siinä vastuussa eroa kun vertaa 18v. ja 28v. ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja senni:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Huh... onneksi en saanut lapsia niin nuorena.
.
Alkuperäinen kirjoittaja yleistys:Katos perkules,jotku on vastuuttomia.Juu kyllä,kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja senni:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Huh... onneksi en saanut lapsia niin nuorena.
Johan se näkyy tupakointi tilastoissa, ettei nuoret kanna siitäkään vastuuta kuten vanhemmat.
Ja ennen kuin joku hyökkää; EN YLEISTÄ eli väitä kaikkia nuoria vastuuttomiksi. Osa kuitenkin on- onhan siinä vastuussa eroa kun vertaa 18v. ja 28v. ihmisiä.
Vastuuttomia ihmisiä löyhtyy kuule ihan kaikista ikäryhmistä.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Kaheksan vuotta sitte tähän aikaan mä olin niin valtavan iso, että mulle ei mahtunu muuta ku miehen isoimmat verkkarit jalkaan. Enkä mahtunu auton ratin taakse... Ja pari viikkoo piti vielä kärvistellä
Poikanen täyttää jo kaheksan vuotta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:"Kuusitoistavuotiaana pitää meikata noin räikeästi ja roikkua poikien kanssa kaiket illat. Jäisit nyt joskus kotiinkin, edes äitisi 32-vuotissynttäreille."
häh?
![]()