8-vuotias sai raivarit koulussa, poliisit taltuttivat pippurisuihkeella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepjep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ämeeriikkäässä sattuu ja tapahtuu. Mummokin ampui aseella kun joku äijä kieltäytyi suudelmasta. En nyt haluaisi yleistää, että jenkit ovat vajaaälyisiä mutta paljon tätä porukkaa sieltä tuntuu löytyvän.

Muuten kantaa ottamatta, mutta 8-vuotiaalla voi olla raivokohtauksen aikana aivan mielettömät voimat. Minä olen ollut tilanteessa, jossa neljä aikuista piteli 7-vuotiasta -ja täytyy myöntää, hiki virtasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23525852:
Muuten kantaa ottamatta, mutta 8-vuotiaalla voi olla raivokohtauksen aikana aivan mielettömät voimat. Minä olen ollut tilanteessa, jossa neljä aikuista piteli 7-vuotiasta -ja täytyy myöntää, hiki virtasi.

Näin on, mä en saa pideltyä pienikokoista 9v poikaani jo se oikeen kunnon raivarit saa ja väkisin meinaa tehdä jotain mikä pitää estää.

Sitäpaitsi siitä voi saada syytteen pahoinpitelystä :whistle: siksi ne kai käytti pippuria?

Ei se ole pelkästään ameriikoissa, että lapsilla on täysin järjetöntä, käsittämätöntä ja hallitsematonta raivoa. Suomessakin monilla lapsilla on asiat pielessä. Epävakaat ihmissuhteet ja holtiton kasvatustapa yhdessä aiheuttavat käytöshäiriöitä, jotka ihmetyttävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23525852:

Peesh, meidän koulussa on kans ollu tollasia tilanteita. Pahimmassa tapauksessa 5 aikuista pitelemässä 8 -vuotiasta poikaa, solu tyhjennettiin ja paikalle ambulanssi ja poliisit.. :|

Yhteistyössä