8-vuotiaalle tytölle lahjaksi lehtitilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ollaan ajateltu tytölle tilata joku lehti. Olisko vinkkejä mitä kaikkia lehtivaihtoehtoja olis? Voitais sitten tytölle ehdottaa ja vois ehkä ite valita...

onko tyttö vielä "pikkulikkamainen" vai jo pimu? riippuu täysin siitä.

Ollaan ajateltu tytölle tilata joku lehti. Olisko vinkkejä mitä kaikkia lehtivaihtoehtoja olis? Voitais sitten tytölle ehdottaa ja vois ehkä ite valita...

Joku heppalehti? Mun anoppi tilas 11v pojalle joululahjaks Hufustasbladet(kirjotin varmaan väärin) sanomalehden. Ei ihan mieleinen lahja ton ikäselle.

Alkuperäinen kirjoittaja oonan:

Varmaan enemmän tohon pikkulikkamaiseen kallistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Aku Ankka, Roope-setä, prinsessat, koululainen (onko sellaista enää? ), witch...

On Koululainen vielä olemassa. Mutta näyttää ainakin kannen perusteella paljon enemmän teinilehdeltä kuin joskus muinoin...

koululainen on meillä ehdoton suosikki lehti :) sitten on ainakin witch,winx,aku ankka,muumi,nalle puh yms..onhan noita paljonkin..mutta prinsessa lehteä en tuon ikäiselle suosittele,siinä ne mukana tulevat tavarat on suunnattu paljon pienemmille prinsessoille..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja oonan:

Varmaan enemmän tohon pikkulikkamaiseen kallistuu.

meidän 8v lukee vielä joskus leppistä ja prinsessa viihdyttää kerran kuukaudessa.

Oman talon lehtiä tämän Kaksplussan lisäksi on Koululainen. Voisi olla yes pari-kolmekin vuotta vielä tuosta kasista ylöspäin, eikä se ihan niin teinilehti ole, kuin Tuikku tuossa ylhäällä miettii. Oma teini ei sitä enää ota käsiinsä sen jälkeen, kun teiniksi kasvoi muutama vuosi takaperin.

Saittikin on mukava: http://koululainen.fi/

Alkuperäinen kirjoittaja +:

Joku heppalehti? Mun anoppi tilas 11v pojalle joululahjaks Hufustasbladet(kirjotin varmaan väärin) sanomalehden. Ei ihan mieleinen lahja ton ikäselle.

Kuulosta ihan mun anopilta. Lähettelee alle kouluikäsille jotka ei osaa sanaakaan ruotsia kaikki ruotsinkielisiä lehtiä että oppisivat ruotsia |O

Ap:n kysymykseen. Jos tykkää kovasti eläimistä, niin lemmikki lehti. Mä tilasin kummitytölle Villivarsan synttärilahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pee - nettimaakari:
Oman talon lehtiä tämän Kaksplussan lisäksi on Koululainen. Voisi olla yes pari-kolmekin vuotta vielä tuosta kasista ylöspäin, eikä se ihan niin teinilehti ole, kuin Tuikku tuossa ylhäällä miettii. Oma teini ei sitä enää ota käsiinsä sen jälkeen, kun teiniksi kasvoi muutama vuosi takaperin.

Saittikin on mukava: http://koululainen.fi/

No hyvä että on vielä lastenlehti, olen nääs miettinyt tilata sitä omalle lapselleni, jos ei vielä niin lähivuosina. Ei ole vielä koululainen, mutta lukee jo. Itte olen lukenu viimeksi ehkä 80-luvun alussa. Ulkoasu voi hämätä... :)

Yhteistyössä