***8 viikon jännääjät***

Katsotaan löytyykö muita 8 viikolla jännääjiä kun mä, eli tänne vaan pinoon mukaan kaikki :wave:

MAANANTAI 28.1.2008

Tulentyttö................kp 6/28-30..........yk.2............... haaveissa 3.

Omelia....................kp10/29-36.........yk.11..............haaveissa 1.
LEP.........................kp5/27-31.............yk.2............haaveissa 1. yhteinen
 
Täältä löytyy jännääjä mukaan, eli nyt on kp 10/29-36. Yk 11 jo menossa :/ . Yleensä kierto on ollut yli 30 päivää eli viikolle 8 menee (mahdollinen) testailu. Nyt kaikki kynnelle kykenevät mukaan, tehdään tästä kaikkien aikojen plussapino! :heart:
 
Tervetuloa mukaan Omelia :wave:
Nyt todellakin kaikki mukaan tekemään kaikkien aikojen plussa pino ennätys tänne :heart:

Mä täällä odotan et tää helvatun tuhnu vuoto loppus ja pääsis sitä ovista metsästämään :p
 
LEP
Täältä löytyy lisää jännääjiä ja toivottavasti myös plussaajia! :wave: Sama tilanne täälläkin mitän tulentytöllä, eli odotellaan että tuhnuvuoto loppuisi ja pääsisi kyttää ovista. Tällä hetkellä menossa kp 5/27-31 ja yk2.

Peukkuja kaikille! ++++++++
 
Unohdin mainita että esikoisesta täällä haaveillaan :) Ja ovista odottelen vasta noin kp 17-20, mutta tässä kuussa mun pitääkin tikuttaa sitä ahkerasti ja tarkkaan, koska olen menossa verikokeeseen tutkituttamaan irtoaako munasolu. Ja se on kuulemma aika tarkkaa, että ovulaatiosta olisi kulunut viikko, kun se koe otetaan. Viime kuussa kävin liian aikaisin, kun kävin 4 päivän päästä ovisplussasta, niin tottahan se keltarauhashormonin määrä oli matalalla. No tässä kuussa olen tarkempi ja odotan rauhassa sen viikon oviksesta, ennen kuin menen otattamaan verikoetta. Jos ees saan ovista bongattua... Sitä tässä alan pikkuhiljaa jännäillä :kieh:
Monesko sulla LEP on haaveissa?
 
Omelialle onnea nyt sitten oviksen metsästykseen, niin kuin meille kaikille =)

Ja kaikki jotka haluaa saa päivitellä listaa, voi meinaan olla etten joka päivä ehdi koneelle (se tosin voi olla kyllä aika harvinaista :ashamed: )
 
LEP
Joo, meillä siis ois haaveissa ensimmäinen yhteinen taapertaja tähän taloon. :) Miehellä on entisestä suhteestaan 4-vuotias poika, joka asuu äidillään ja on meillä joka toinen vkl. Minulla ei siis lapsia vielä ole yhtään.

Minä mietin tässä, että pitäiskö jo hurahtaa ja ostaa ovistestejä, että ois varmempaa vielä huomata se oikea hetki! :p Saa nyt nähdä. Vai meniskö vielä vaan ilman sellaisia. Kyllä mä sen ajan kyllä suht hyvin olen ainakin ennen havainnut. :whistle:
 
MOIkka! Täällähän on tuttuja, ainakin Tulentyttö oli tuolla jossain jännäilemässä mun kanssa... ;)

Täälläkin ois nyt kp10 taas kerran... yk taitaa olla 4 ja haaveissa se ensimmäinen.

Omelia: Miten pääsit tuohon verikokeeseen??? Gynen kautta vaiko ihan vaan esim. neuvolalääkäriltä tms...

Nyt sitten nukkumaan!! ÖITÄ! :saint:
 
TIISTAI 29.1.2008

Tulentyttö..........kp7/28-30.........yk2...........haaveissa 3.
Omelia...............kp11/29-36........yk11.........haaveissa 1.
LEP...................kp6/27-31..........yk2...........haav. 1. yhteinen
Julietta..............kp11/35...............yk4...........haaveissa 1.
Siniapila..........kp6/25..............yk3............haaveissa 1.
 
Täällä yks mahdollisesti viikolla 8 jännäilevä (ellei sitten menkat ehi alkaa jo viiikolla 7). Nyt on siis kp 6/25, yk 3 ja haaveissa 1. Odottelen seuraavia menkkoja alkavaks su 17.2. mut jos toiveet toteutuu eivätkä ala, niin viikolla 8 vois siis päästä testailemaan. Tarkotus olis ottaa ihan rennosti eikä liikoja yrittää. On tuo kiertokin sen verran lyhyt, että kohtahan ne otolliset hetket on jo käsillä, vaikka vasta menkat loppukin. Yks keskenmeno on takana viime lokakuussa ja voihan olla, ettei kroppa ole vielä valmis uuteen raskauteen, vaikka mieli oliskin. Mutta toivotaan parasta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Tulentyttö: Tänään ois se kp11/35?
Eli ovista odotellessa.... =)
korjattu :D
ja sanokaa kaikki jos näätte virheitä listassa, niitä voi tulla :ashamed:

).( Täällä on nyt tuhnu vuoto loppunut ja loppuviikosta tilaan ovistikut ja rupeen tikuttelee sitä ovista, viimeksi se oli oli mulla kp17 saa nähä miten nyt on :|

 
TIISTAI 29.1.2008

Siniapila..........kp6/25..............yk3............haaveissa 1.
LEP...................kp6/27-31..........yk2...........haav. 1. yhteinen
Tulentyttö..........kp7/28-30.........yk2...........haaveissa 3.
Omelia...............kp11/29-36........yk11.........haaveissa 1.
Julietta..............kp11/35...............yk4...........haaveissa 1.
TaikaSäde.........kp11/27-40........yk 2..........haaveissa 3.
 
Julietta: Otin yhteyttä äitiysneuvolan terkkariin (jolle siis kuuluu esim. ehkäisy- ja lapsettomuusasiat=perhesuunnittelu). Hän haastatteli mut ja laittoi lähetteen verikokeisiin (mulle ja miehelle molemmille). Verikokeiden tulokset meni gynelle, jonne saatiinkin pian kutsu. Käytiin jo sielläkin ja gyne passitti uudelleen verikokeeseen (ja laparoskopiaan ja miehen simppatestiin). Vaikka tutkimukset ovat jo käynnissä, en ole vielä heittänyt kokonaan toivoa luomuplussauksesta!

Joo, plussataan vaan kaikki tässä kierrossa, sopii mulle :D
 
Omelia: Mitäs kaikkea sulta tutkittiin niistä verikokeista ja mitä mieheltä?? Soru kun kyselen, mutta kiinnostaa kamalasti, koska mä oon kans ajatellu, ettei se munis välttämäti irtoa tai sit en ovuloi ollenkaan...
Hei, mehän mennään samoilla kiertopäivillä!

Mä haluun ainakin tästä pinosta plussata!

Hitsi, kun en tiiä alkaisko jo tikutteleen ovista... Tuolla alhaalla oikealla on juilinu viime oviksesta lähtien aina välillä... tänään on taas juilinu, mut en usko että se ois ovis, mut mitä jos onkin... Haluuisin tietää... :snotty:
Lämmöt on koholla, mut ovat nekin olleet koholla viime oviksesta lähtien... Tiedä nyt sitten mitä uskoa ja mikä on......... :headwall: :headwall:
 
KESKIVIIKKO 30.1.2008

Siniapila..........kp7/25.............yk.3.............haaveissa 1.
LEP................kp7/27-31........yk.2...........haav. 1 yhteinen
Tulentyttö.......kp8/28-30........yk.2............haaveissa 3.
Omelia............kp 12/29-36......yk.11..........haaveissa 1.
Julietta............kp12/35...........yk.4............haaveissa 1.
Taikasäde........kp12/27-40......yk.2...........haaveissa 3.
 
Heips! Kävin kampaajalla... ihanaa... parasta oli kyllä pään hieronta.... aaaah..... :saint:

Mietin tässä että pitäiskö kuitenkin alkaa tuhlailla noita ovistestejä.... Nipistelee masua aina välillä.. Tosin sitä on nipistelly viime oviksesta lähtien.. niin ja lämmöt ei laskenu ennen tätiä, eikä sen jälkeen...
Normaalilämpö ollu aina jotain 36.1...

Onks kellään muulla tämmöstä`ollu? Onneks pääsen perjantaina gynelle, niin selviää jotain...
 

Yhteistyössä