8 v. lastensynttärit uimahallissa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Ihmettelen, että miksi jo eka-ja tokaluokkalaiset pitävät synttärijuhliaan uimahalleissa ja kylpylöissä(esim Turun Caribia). Lapseni osaa uida suht ok, oppi kesällä ja suoritti 10m ja jopa 25m. mutta koko ajan reunan vieressä ja olin itse myös uimaopettajan lisäksi mukana varmuuden vuoksi. Ei olla nyt uiti kesän jälkeen. En kuitenkaan uskalla luottaa ihan täysin ja päästää häntä ilman meitä vanhempia synttäreille Caribiaan... sitä ollaan nyt itketty täällä kotona:(

[QUOTE="vieras";22325552]Mikä sua estää menemästä mukaan, kuhan itte maksat?[/QUOTE]

Ihmettelen ihan samaa!!
Mun tytölle tuli myös kutsu synttäreille uimahalliin juurikin 8-vuotiaana eli viime vuonna. Kutsussa luki: valvojia on kaksi, mukaan saa tulla vanhempi, jos haluaa. Tai jotain tuohon suuntaan luki.
Tyttö osasi uida ja luotin juhlan järjestäjään. Valvojia oli ollut lopuksi kai 5. Että ihan hyvin!!

Mä tekisin myös niin, että menisin itse mukaan. Mä itse vierastan uimasynttäreitä, koska lapset on veden suhteen niin erilaisia. Toiset painelee neljävuotiaina jo jos mistäkin liukumäestä ja toiset arkailevat vettä edelleen kouluikäisinä. Mun lapsi taitaa kuulua tuohon jälkimmäiseen ryhmään. On kyllä vasta 5-vuotias, mutta ei ole kovinkaan sinut veden kanssa. Viime kesänä olisi halunnut mennä siihen uuteen Jukuparkiin, mutta ei hänellä kyllä ole sinne mitään asiaa. Ei osaa uida eikä uskalla mennä liukumäkiin (jotka on siellä kuitenkin SE juttu miksi sinne mennään).

Uusimmat

Yhteistyössä