8 v lahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aapee"

Vieras
Tyttöni sai
- Lego friends-laivan
- teksta robottikoiran
- Geomageja useamman paketin
- Monster high-sarjan barbin kokoisen nuken ja väritettävän laukun
- 2 dvd:tä
- 3 kirjaa
- 2 cd-levyä
- 2 singstar-levyjä ja mikit
- Blokus-lautapelin
Ja pehmeitä paketteja kuten sukkia, säärystimet, pyjaman, aamutakin...

Oliko liikaa? Sai sukulaisilta paljon, pienin lapsenlapsi... Itse ostettiin Geomageja, SingStarit ja tekstan.

Kivointa oli, että lapsi oli joka paketin aukaisun jälkeen todella ilahtunut ja tuli innoissaan esittelemään mulle, mitä pukki toi (uskoo vielä). Joka ainoaa pakettia siis. Ja aamutakin ja säärystimet veti heti päälleen.

[QUOTE="Aapee";29373499]Kivointa oli, että lapsi oli joka paketin aukaisun jälkeen todella ilahtunut ja tuli innoissaan esittelemään mulle, mitä pukki toi (uskoo vielä). Joka ainoaa pakettia siis. Ja aamutakin ja säärystimet veti heti päälleen.[/QUOTE]

Just noin :) Ja jotkut vielä jaksaa väittää ettei lapset kestä paljon lahjoja, eivät jaksa avata ym. mitä valheita sitä kuuleekaan... Niin meilläkin vaan aukaistiin lahjat hartaasti, ihailtiin ja oltiin innoissaan jokaisesta paketista :)

[QUOTE="kiva";29373512]Just noin :) Ja jotkut vielä jaksaa väittää ettei lapset kestä paljon lahjoja, eivät jaksa avata ym. mitä valheita sitä kuuleekaan... Niin meilläkin vaan aukaistiin lahjat hartaasti, ihailtiin ja oltiin innoissaan jokaisesta paketista :)[/QUOTE]

Näinpä. Samoin meillä, lahjat oli mieluisia "vaikka" niitä olikin enemmän kuin se 2 mikä joillekin ankeille ihmisille on ainoa oikea määrä.