?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:ONNEA B) =) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja :):olemme kihloissa, 080808
Alkuperäinen kirjoittaja niin:mulle ihan sama mut vähän hölmöä kyllä ku on vaan haluttu tuo 080808
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä tota, että päätetään kihlajaispäivä. Eikös kihloihin mennä silloin kun mies/nainen sitä toiselta kysyy ja se päivä on sit se. Hääpäivä kyllä yleensä päätetään ennakkoon...
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja niin:mulle ihan sama mut vähän hölmöä kyllä ku on vaan haluttu tuo 080808
No jaa, mulle ihan sama mitä muut aattelee. Meille se on hyvä päivä muutenkin, lapsivapaa viikonloppu kokonaan ja ainakin tuon päivän sitten muistaa. Ja elokuu on meille tärkeä kuukausi, silloin alkoi seurustelu, toinen lapsi syntyi ym.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja niin:mulle ihan sama mut vähän hölmöä kyllä ku on vaan haluttu tuo 080808
No jaa, mulle ihan sama mitä muut aattelee. Meille se on hyvä päivä muutenkin, lapsivapaa viikonloppu kokonaan ja ainakin tuon päivän sitten muistaa. Ja elokuu on meille tärkeä kuukausi, silloin alkoi seurustelu, toinen lapsi syntyi ym.
meki taijetaan mennä sillon, kiitti vinkistä
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja niin:mulle ihan sama mut vähän hölmöä kyllä ku on vaan haluttu tuo 080808
meki taijetaan mennä sillon, kiitti vinkistä
Onneksi olkoon sitten teillekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:Alkuperäinen kirjoittaja :):olemme kihloissa, 080808
meillä sama päivä.. hain eilen sormukset kun olivat kaiverrettavana