8. luokan lääkärintarkastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Länsisuomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja era:
Nykyään, kun nuorilla on tulehduksia ym. valitettavasti yhä enenevässä määrin, on minusta hyvä että housuihin kurkataan, vaikka se kiusallista siinä tilanteessa onkin. Ihan ymmärrettävästi tietenkin. Sille on kuitenkin perusteensa. Murkkuiän kehitys on myös hyvä havainnoida.

miksi pitää kiusata murkkuikäisiä lapsia alapään kopeloinnilla sen takia että jollakin voi olla tulehdus? kai lapsi itse sanoo jos on jotain vaivaa ja sitten voi tutkia asian.

Olen vasta seiskalla, mutta jännitän jo kovasti lääkärintarkastusta ja pelkkä ajatuskin siitä, että se lääkäri kurkkaa alapäähäni saa minut oksennuksen partaalle, nytkin kun mietinkin asiaa meinaan jo oksentaa, että eihän tälläinen juttu ole niissä perus tarkastuksissa ?

olen joensuulainen 8-luokkalainen poika..
meidän terveystarkastus meni näin. ensin katsottiin kaikki perusasiat kuten näkö, pituus, paino yms.
sitten mentiin koululääkärille ja siellä lääkäri pyysi että laskisin bokserit alas.. hän pyysi minua makaamaan potilassängylle ja hän rupesi kokeilemaan onko kummatkin kivekseni tunnusteltavissa, ja kun hän oli näplännyt kiveksiäni noin. puoli minuuttia sain erektion. ja lääkäri sanoi että kaikki on kunnossa. sitten hän kyseli onko minulla tyttöystävää ja kaikkia perheasioita.. hän hoiti sen minusta asiallisesti.

Olen 8-luokkalainen tyttö Kontiolahdesta, olen 14- vuotias. Minulla oli 8-luokan terveystarkastus eilen perjantaina 17.2.
Ekaks menin terkkarille ja siellä se katto kaikki perus asiat, kuten näön,pituuden,painon,kuulon ymsyms... Sit se kyseli siinä 20 minuuttia kaikkea mielestäni turhan päiväistä. Sitten hän sanoi, että minun on mentävä nyt koululääkärille ja olin tietenki ihan kauhuissani, mutten turhaan!! kun astuin lääkärin huoneeseen, hän vaikutti tosi mukavalta ja kiltiltä naiselta, mutta sitä hän ei ollut! Hän pyysi minua ottamaan paidan ja rintsikat pois, olin kauhuissani, mutten kehannut kieltäytyä. sitten hän kokeili rintojani ja puristeli niitä. Ja kysyi joka toinen sekuntti et "sattuuko". Sitten luulin sen olevan ohi, muttei se ollut. Hän pyysi ottamaan housut ja alushousut pois. JA MULLA OLI VIELÄ MENKAT!! Sitten kun olin ottanut housut ja alushousut pois, hän otti kumihanskat ja katsoi häpyhuulten väliin ja sitten sieltä tuli verta, se oli tosi noloo!!!! Kertokaa teidän 8- luokan terveystarkastus.

Yhteistyössä