7v poikani saivat valita limsan ja siiderin väliltä, ottivat siiderit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
samat aineet ku limukassa, katoin et taitaa olla jopa vähemmän sokereita tuossa sidukassa entä normilimukassa...:whistle:

En minä sitä. Musta on vaan jotenkin outoa että lapset on siideripullo kädessä. Mun mielestä siideri on aikuisten juoma. Ei lasten tarvi yrittää leikkiä aikuista. Sitähän ne nyt jo tekee energiajuomatölkit kourassa, on niin hienoa juoda jotain jännää ja kiellettyä. Toki tää on vaan mun mielipide enkä ite ostais lapselle minkäänlaista siideriä. Tai alkoholitonta kaljaa.

Kun mä olin pieni, niin juhlissa oli usein alkoholitonta siideriä, ja ruokapöydässä kotikaljaa.

Nykyään se(kin) asia taitaa olla Todella Paheksuttavaa,jos tuollaisia lapsille tarjoaa.

En minä sitä. Musta on vaan jotenkin outoa että lapset on siideripullo kädessä. Mun mielestä siideri on aikuisten juoma. Ei lasten tarvi yrittää leikkiä aikuista. Sitähän ne nyt jo tekee energiajuomatölkit kourassa, on niin hienoa juoda jotain jännää ja kiellettyä. Toki tää on vaan mun mielipide enkä ite ostais lapselle minkäänlaista siideriä. Tai alkoholitonta kaljaa.

No kuis kotikalja? Sehän on joidenkin lasten mielestä hyvää, ja kuuluu ihan joulupöytäänkin..

se on siideri käsittääkseni valmistusmenetelmän takia, korjatkaa jos olen väärässä!
Maistuu jopa lähes samalta kuin hartwallin päärynälimukka!
ImageVaultHandler.aspx

ei kannata turhaan hämääntyä... mielestäni moraalittomampaa on tarjota lapsille simaa ja kotikaljaa (jota hyvin moni suomalainen pitää normaalina ruokajuomana, pistänyt merkille kun olen ollut tarjoilijana monissa häissä)

No kuis kotikalja? Sehän on joidenkin lasten mielestä hyvää, ja kuuluu ihan joulupöytäänkin..

Se on ok. Koska se ei ole siinä kaljapullossa, siitä ei tule sellaista tunnetta että juonpas tässä nyt kaljaa. Tuo siiderikin menisi varmaan jos sitä olisi kotona muuten vaan ja lapsi saisi vaikka lasista ilman että näkis koko tölkkiä. Oon kai sit ahdasmielinen.

Me tykättiin veljen kanssa nappuloina ihan hulluna siitä alkoholittomasta siideristä, mitä myytiin jossain semmosessa vihreessä, vähän kuoharipulloa muistuttavassa pullossa.

no kuvitelkaapa, että tämä hirviömutsi antoi kaksivuotiaansa ottaa huikan sitä holitonta mansikkasiideriä, jota prismassa myydään muovipulloissa . mielettömän hyvää muuten.. :p
otin sitä saunaan mukillisen ja kun tyttö tahtoi maistaa, annoin ottaa hörpyn

Yhteistyössä