Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ikeasta saatava alkoholiton luomu omenasiideri vasta on herkullista.
Kelpaa lasten koulussa nyt lesoilla.
Ite maistoin yhden alkoholittoman siiderin ja tästä lähtien valitsen mielummin limsan.. Musta on vähän typerää opettaa lapsi juomaan siideriä vaikka onkin alkoholitonta.
samat aineet ku limukassa, katoin et taitaa olla jopa vähemmän sokereita tuossa sidukassa entä normilimukassa...![]()
En minä sitä. Musta on vaan jotenkin outoa että lapset on siideripullo kädessä. Mun mielestä siideri on aikuisten juoma. Ei lasten tarvi yrittää leikkiä aikuista. Sitähän ne nyt jo tekee energiajuomatölkit kourassa, on niin hienoa juoda jotain jännää ja kiellettyä. Toki tää on vaan mun mielipide enkä ite ostais lapselle minkäänlaista siideriä. Tai alkoholitonta kaljaa.
En minä sitä. Musta on vaan jotenkin outoa että lapset on siideripullo kädessä. Mun mielestä siideri on aikuisten juoma. Ei lasten tarvi yrittää leikkiä aikuista. Sitähän ne nyt jo tekee energiajuomatölkit kourassa, on niin hienoa juoda jotain jännää ja kiellettyä. Toki tää on vaan mun mielipide enkä ite ostais lapselle minkäänlaista siideriä. Tai alkoholitonta kaljaa.
No kuis kotikalja? Sehän on joidenkin lasten mielestä hyvää, ja kuuluu ihan joulupöytäänkin..
No kuis kotikalja? Sehän on joidenkin lasten mielestä hyvää, ja kuuluu ihan joulupöytäänkin..