7kk vauva ja nukkuminen sekä yösyönti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikouluko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikouluko?

Vieras
Mulla vauva 7kk,herää yöllä vielä ainakin 5 kertaa syömään,2 kertaa syö kunnolla muulloin vaan muutaman imaisun pullosta..sitten ei asetu enää omaan sänkyyn nukkumaan heräämisen jälkeen vain viereen ja nukkuu muutenkin levottomasti niin ei saa itse nukuttua. Millasta unikoulua tän ikäselle vois pitää?

Kannattaa pyrkiä selvittämään, miksi vauva herää. Onko vain tapa, johon auttaa unikoulu vai onko heräilyn taustalla muuta. En kyllä tiedä, voiko tuon ikäiselle nyt mitään unikoulua varsinaisesti edes pitääkään.Meillä vauvalla oli refluksi, joka vaivasi erityisesti nukkuessa ja lapsi heräili useita kertoja yössä ottamaan muutaman huikan. Helpotti tuolla tiheällä imemisellä poltetta ruokatorvessa.

Mä vaan päätin kun noi kaks nuorinta ovat olleet 6kk että nyt riittää yö syönti. Tuttia suuhun ja hyssytin uneen. Kun kello oli 06 pääsi rinnalle. Siinä meni noin 3 yötä ähän heikommilla unilla. Esikoinen nukkui yöt jo 3 kk ikäisestä.

Pyydä neuvolasta tassuttelu ohjeet. Esikoisen vieroitin tassuttelulla (ja huudolla) 7kk iässä kahdessa yössä. Kuopuksen sen sijaan pitkällä tassuttelulla vasta 12kk iässä. Hyvin voi jo 7kk tassutella yösyötöistä eroon, tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja unikouluko?:
Täytyy alkaa kokeilee,minusta se on vaan tapa et heräilee ja tottunu siihen et heti annan pullon suuhun ja nostan viereen.

Juu kokeile, jos pelkällä tutilla ja taputtelulla rauhoittuu.

Mitä pidempään jatkat yöruokailua sitä vahvempi tapa siitä tulee.

meillä kans 7 -kuinen,nyt nukkuu täysiä 13h yöunia mutta joku aika sitten saattoi syödä kolmekin kertaa...jätettiin vaan antamatta maitoa ekalla pyytämiskerralla jolloin oli aikaisemmin tottunut saamaan,sit pikkuhiljaa siirrettiin sitä toistakin kertaa ym.
tuttia vaan suuhun.levottomia oli yöt alussa mutta nyt on tuo taapero joka valvottaa ei vauva;0)