7kk nettitreffeissä

  • Viestiketjun aloittaja Masentavaa
  • Ensimmäinen viesti
Masentavaa
Tällä kierroksella ,yhteensä 1v 7kk ja 9 tavattua miestä ja ei mitään! Ei yhtään mitään,muutama ollut halukas tappamaan lisää,minä en ole ja sitten kun minä olisin niin mies ei ole.Toivotonta! En keksi mitään muuta vikaa kuin ehkä naaman tai vartalon. Ja omasta mielestä naamassa ei ole mitään vikaa ja kukapa nyt kroppaansa olisi täysin tyytyväinen,toki se parempikin voisi olla mutta ei se nyt mikään kamala ihrakasakaan ole. Ei mitään toivoa että netin kautta ketään tapaisi josta syntyisi jotain.
 
kamalaa
Jumaliste.:O Toivottavasti nettipoliisi huomaa tämän jotta virkavalta voi puuttua asiaan. Kyllähän se on ollut tiedossa että hullut etsivät toisiaan netissä ja suunnittelevat tappoja ja joukkosurmia mutta tämä aloittaja vaikuttaa olevan tosissaan.

Miksi sinä haluat tappaa tai löytää miehen joka tappaa?
 
Masentavaa
Jumaliste.:O Toivottavasti nettipoliisi huomaa tämän jotta virkavalta voi puuttua asiaan. Kyllähän se on ollut tiedossa että hullut etsivät toisiaan netissä ja suunnittelevat tappoja ja joukkosurmia mutta tämä aloittaja vaikuttaa olevan tosissaan.

Miksi sinä haluat tappaa tai löytää miehen joka tappaa?
Hahaa,olipa hauska juttu repäistä kirjotusvirheestä vitsiä.
 
Masentavaa
Miksei miehet sano trefffien jälkeen jos ei kiinnosta enää nähdä? Itse sanon viimeistään viestinä jos en halua suoraan toiselle töksäyttää. Nyt kaksi viimeistä miestä ei ole laittanut mitään viestiä treffien jälkeen,ei edes sitä kiitos oli kiva tavata ja sitten vaikka se bla bla ei napannut osio.
 
Masentavaa
Kannattaako näille miehille itse laittaa jotain viestiä jos heistä ei ole kuulunut treffien jälkeen? Noinkin kauan nettitresissä olleena en vieläkään tiedä kun nämä kaksi ovat nyt ensimmäiset jotka ei ole sanoneet mitään treffien jälkeen.
 
9 on tosivähän kuitenkin. Kuinka monta miestä tapaat muissa merkeissä viikoittain? Kuinka moni heistä olisi sulle sopivia, jos he olisivat sinkkuja. Sittenkun vielä pitäisi kemian kohdata... Ei sinkun tarvi ronkeli olla, jos 9 miehen kanssa ei natsaa. Tarvii vain se sopiva tulla vastaan (vaikka nettitreffeillä), hän voi olla ensimmäinen tai sadas, mutta hän tulee silloin kun tulee, ei väkisin juuri nyt.
 
9 on tosivähän kuitenkin. Kuinka monta miestä tapaat muissa merkeissä viikoittain? Kuinka moni heistä olisi sulle sopivia, jos he olisivat sinkkuja. Sittenkun vielä pitäisi kemian kohdata... Ei sinkun tarvi ronkeli olla, jos 9 miehen kanssa ei natsaa. Tarvii vain se sopiva tulla vastaan (vaikka nettitreffeillä), hän voi olla ensimmäinen tai sadas, mutta hän tulee silloin kun tulee, ei väkisin juuri nyt.
Niin joo, eikös sulla ole menossa vuoden/puolentoista sisään viidestoista?
 
m1es
Ei yhtään mitään,muutama ollut halukas tappamaan lisää,minä en ole ja sitten kun minä olisin niin mies ei ole.Toivotonta! En keksi mitään muuta vikaa kuin ehkä naaman tai vartalon.
Mitä vikaa oli niiden miesten naamassa tai vartalossa, jotka olivat valmiita sinua tapaamaan, mutta joille annoit pakit? Valitat, kun miehet valikoivat, mutta teet niin itsekin.
 
"Realisti"
Oletko ap ollenkaan itse aloitteellinen? 9 treffit yhteensä 19 kuukaudessa on TODELLA vähän! Jos haluaisit, saisit varmasti järkättyä treffit joka viikolle (pl. jos asut jossain tosi pienellä paikkakunnalla). Enemmän treffejä = enemmän mahdollisuuksia tavata kivoja tyyppejä.

Ja miksi et laittanut itse niille miehille viestiä treffien jälkeen? Jos olet ennen niitäkin ollut kovin passiivinen, saattaa moni mies "testata" sinua niin, että jos et treffienkaan jälkeen osoita minkäänlaista aloitteellisuutta, niin heitä ei enää kiinnosta. Ja ymmärrän sen hyvin - harva haluaa perässä vedettävää kumppania, kyllä ne miehetkin haluaa puolison joka itsekin osoittaa mielenkiintonsa!
 

Yhteistyössä