Kuten myös. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:En ota yhtikäs mitään. Vesilinjalla oon muutenkin menny ennen raskauttakin jonkin aikaa, joten miksipä sitä sitten juhannuksena ottais jottai. Limppaa kyllä varmaan menee ja vettä, paljonkin
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:Ei kukaan käskekään pumppaamaan hyvää maitoa pois vaan talteen. Maitoahan voi vaikka pakastaa pienissä erissä. Eli miksi ihmeessä teidän pakko imettää juoneena kun voi järkevästikin tehdä!!??!!!
kiitos Jumalalle, ettei mulla ole terveydenhoitajana sun äitiäs. Ei ole omena kauas puusta näköjään tippunut. Taisi äitiskin ottaa mutaman kun sua odotti.Alkuperäinen kirjoittaja m98765:Mut sen vielä tähän sanon, että äitini on terveydenhoitaja, ja hän ihan töissäkin ollessaan antaa ohjeeksi imettäville naisille, että voi huoletta ottaa pari saunakaljaa ja senjälkeen imettää.
Enkä nyt todellakaan itse imettäisi kännissä, ihan vaan sen takia koska otteet saattavat olla epävarmoja, mutta jos äidinmaidossa olevaa alkoholimäärää ajattelee esim. parin kaljan jälkeen, niin se määrä on niin pieni, ettei ole mitään syytä esim. pumpata hyvää maitoa pois. Ja pari kaljaa ei kyllä nouse mulla päähän.
Että tämmöisiä ohjeita ammattilaiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
No toivotaan niin.
Mut sen vielä tähän sanon, että äitini on terveydenhoitaja, ja hän ihan töissäkin ollessaan antaa ohjeeksi imettäville naisille, että voi huoletta ottaa pari saunakaljaa ja senjälkeen imettää.
Enkä nyt todellakaan itse imettäisi kännissä, ihan vaan sen takia koska otteet saattavat olla epävarmoja, mutta jos äidinmaidossa olevaa alkoholimäärää ajattelee esim. parin kaljan jälkeen, niin se määrä on niin pieni, ettei ole mitään syytä esim. pumpata hyvää maitoa pois. Ja pari kaljaa ei kyllä nouse mulla päähän.
Että tämmöisiä ohjeita ammattilaiselta.
TARKOITUS ON PUMPATA MAITO ENNEN NIITÄ SAUNAKALJOJA!!! ÄLYHOI!Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:Ei kukaan käskekään pumppaamaan hyvää maitoa pois vaan talteen. Maitoahan voi vaikka pakastaa pienissä erissä. Eli miksi ihmeessä teidän pakko imettää juoneena kun voi järkevästikin tehdä!!??!!!
Mutta ihan samahan se on rinnasta antaa, jos on pari vaan juonu, eli ei ole edes päähän noussut. Ja niinkuin jo aiemminkin mainitsin, niin en tietenkään imettäisi silloin, jos hiprakassa olisin koska otteet saattavat tuntua vauvasta epävarmoilta. Mutta parin kaljan jälkeen se nyt on aivan sama antaako rinnasta, vai pakastaako ne maidot, kukin tyylillään, mutta minun mielestä helpompi antaa suoraan rinnasta.