V
vierailija
Vieras
Selvitys: Näin valmiita suomalaiset naiset ovat puolustamaan maata
"Liki neljännes naisista (23 %) on vastaavassa tilanteessa valmis tarttumaan aseisiin Suomen puolustamiseksi."
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä luulen että kirjoittaja on Lispe.Johan sait tuonkin väännettyä päin honkia. Mitä sinä saat näistä vääristelyistä?
Johan sait tuonkin väännettyä päin honkia. Mitä sinä saat näistä vääristelyistä?
Minä luulen että kirjoittaja on Lispe.
Miten aikovat puolustaa Suomea kun eivät ole suorittaneet varusmiespalvelusta?Suomalaisista naisista 70 prosenttia on valmis puolustamaan Suomen rajoja ja koskemattomuutta. Ne loput on niitä love and peace hörhöjä.
Miten aikovat puolustaa Suomea kun eivät ole suorittaneet varusmiespalvelusta?
Tähän tulnee muutos, kun/jos saadaan yhtäläinen asevelvollisuus molemmille sukupuolille.30 vuoden aikana vain noin 12000 naista on suorittanut varusmiespalvelun.
Miehistä viimeisen 30 vuoden aikana on käynyt intin noin 600000 miestä.
Siinä näkyy miesten ja naisten välinen ero maanpuolustustahdossa.
Se olisi tasa-arvoinen muutos, mutta epäilen etteivät naiset halua tasa-arvon toteutuvan.Tähän tulnee muutos, kun/jos saadaan yhtäläinen asevelvollisuus molemmille sukupuolille.
Siinä näkyy miesten ja naisten välinen ero lainsäädännössä.30 vuoden aikana vain noin 12000 naista on suorittanut varusmiespalvelun.
Miehistä viimeisen 30 vuoden aikana on käynyt intin noin 600000 miestä.
Siinä näkyy miesten ja naisten välinen ero maanpuolustustahdossa.
Naisten valmiusliitto, Maanpuolustusnaiset, sotilaskotisisaret, MPKn vapaaehtoiset naiset..... kyllä meitä on.Miten aikovat puolustaa Suomea kun eivät ole suorittaneet varusmiespalvelusta?
Kyllä nyt Putin kavahtaa sotkusisaria ja jättää Suomen rauhaan...Naisten valmiusliitto, Maanpuolustusnaiset, sotilaskotisisaret, MPKn vapaaehtoiset naiset..... kyllä meitä on.
Lainsäädännössä ja maanpuolustustahdossa.Siinä näkyy miesten ja naisten välinen ero lainsäädännössä.
Kuule siellä sodassa tarvitaan muitakin kun snaippereita. Ruokahuolto, sairaanhoito, vaatetus.....Kyllä nyt Putin kavahtaa sotkusisaria ja jättää Suomen rauhaan...
Voit muuten n...pilkkuja ihan rauhassa.Kyllä nyt Putin kavahtaa sotkusisaria ja jättää Suomen rauhaan...
Sama täällä mutta ammun myös jos on tarvis.Hoitajana menen minne käsketään, aseet annetaan ihan muille
Taistelupelastajaksi?Hoitajana menen minne käsketään, aseet annetaan ihan muille
Ei. Luitko itse tuota juttua?Taistelupelastajaksi?
Ei. Luitko itse tuota juttua?