70-luvun talot ja putki- ja viemäriremontit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asutaan 70-luvun lopun kerrostalossa, putkiremontti tehtiin muutama vuosi sitten. Viemäriputkiremonttia ei lähivuosikymmeniin ole tiedossa kun on muoviviemärit.
 
90-luvun lopulla asennettiin paljon putkia, jotka vetelee viimeisiään jo nyt. Samassa kiinteistössä 60-luvun lopun aikaiset putket paremmassa kunnossa, kuin -97 asennetut.
 

Yhteistyössä