70-luvun äp-makuupussi. Kirppislöytö!

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
d
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö teidän vanhemmat halua itse myydä ja tienata niillä, tajuaako ne edes niiden arvon?
No ei mun vanhemmat sitä muutamaa kymppiä kaipaa mitä noista saa. Enkä minäkään, joten omaa pussiani en myy. Voisin myydä, jos kirppikseltä jonkun löytäisin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Ja niille, jotka epäilevät vanhojen pussien kuntoa, niin mä olen pessyt tuota pussia 60 asteessa, eikä ole miksikään mennyt. Mulla on myös tuommoinen kelta-oranssi viltti. Se on tosin haperoitunut melkoisesti.
Ei meilläkän pussi ollut ulkoapäin mennyt miksikään. Se oli omani ja säilytetty aina hyvin sisätiloissa. Totuus selvisi kun koiran alusena toiminut pussi repesi. Sisältä tulevaa tavaraa kuvaa ehkä parhaiten sana nukkaoksennus :D Se oli jotakin aivan kammottavaa.

En laittaisi vauvaa pussiin enkä sen puoleen käyttäisi kellään perheenjäsenellä 70-luvun makuupussia tai peittoakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Ja niille, jotka epäilevät vanhojen pussien kuntoa, niin mä olen pessyt tuota pussia 60 asteessa, eikä ole miksikään mennyt. Mulla on myös tuommoinen kelta-oranssi viltti. Se on tosin haperoitunut melkoisesti.
Ei meilläkän pussi ollut ulkoapäin mennyt miksikään. Se oli omani ja säilytetty aina hyvin sisätiloissa. Totuus selvisi kun koiran alusena toiminut pussi repesi. Sisältä tulevaa tavaraa kuvaa ehkä parhaiten sana nukkaoksennus :D Se oli jotakin aivan kammottavaa.

En laittaisi vauvaa pussiin enkä sen puoleen käyttäisi kellään perheenjäsenellä 70-luvun makuupussia tai peittoakaan.
No, mun pussi onkin vm. 80. :D :D Ei vaan, voihan se olla huonossa kunnossa sisältä, mutta turhapa sitä on enää surra, kun olen sitä jo käyttänyt aikoinaan lapsella. Käytin muuten pölypunkkien pelossa pussin ennen käyttöön ottoa pakkasessa ja saunotin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja minulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
79- alkuvuonna syntyneellä on ollut tummanruskea pussi, jossa valkoisista pilkuista ympyräkuvio.

Sellainen oli minullakin ja syntynyt olen 80
Olet syntynyt varmaan alkuvuodesta -80
Myös vuonna 81 on ollut tollanen pussi. Ilmeisesti silloin esim. pussit ei vaihtuneet joka vuosi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maikki5000:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja minulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
79- alkuvuonna syntyneellä on ollut tummanruskea pussi, jossa valkoisista pilkuista ympyräkuvio.

Sellainen oli minullakin ja syntynyt olen 80
Olet syntynyt varmaan alkuvuodesta -80
Myös vuonna 81 on ollut tollanen pussi. Ilmeisesti silloin esim. pussit ei vaihtuneet joka vuosi.
Mun mies on syntynyt kesäkuussa -81. Olisko hänellä ollut juuri tuo pussi kanssa?
 
lottaliina
Osaakos kukaan sanoa minä vuonna oli sellanen vihreävalkokukallinen pussi? Veikkaisin kyllä, että vuosia ennen tuota nallepussia, ehkä 60-luvulta jopa.....haluaakohan joku sellasia ostaa netissä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Jos jollain on noita retropusseja myynnissä, niin mä ostan :wave:
Ei vaan mun pilkullinen pussi aikoinaan kelvannu. :whistle:
Mä tiedän, kun se unohtui silloin,oli elämässä sen verran hässäkkää, harmittaa vieläkin :/
Mä vähän ihmettelinkin silloin.. mut olis se mulla vieläkin. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Jos jollain on noita retropusseja myynnissä, niin mä ostan :wave:
Ei vaan mun pilkullinen pussi aikoinaan kelvannu. :whistle:
Mä tiedän, kun se unohtui silloin,oli elämässä sen verran hässäkkää, harmittaa vieläkin :/
Mä vähän ihmettelinkin silloin.. mut olis se mulla vieläkin. ;)
Et möisi sitä, mä maksaisin oitis, oli meinaan rahapäivä :p
 

Yhteistyössä