70-luvun äp-makuupussi. Kirppislöytö!

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
millonkahan on ollut sellainen makuupussi, jossa tumman ruskealla pohjalla valkoisista pikkupalloista muodostuu sellaisia isompia ympyröitä (vähän kuin marimekon pippuri-kuosi) löysin vuosi sitten sellaisen kirpparilta, maksoin siitä 2 euroa muistaakseni..nyt tuli mieleen että laittaisinko huutikseen..
 
Haave
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vuonna -77 oli oransseja kukkia ruskealla pohjalla.
Mullakin oli sellainen kukallinen, alkuvuodesta -77 olin syntynyt. Myöhemmin se toimi rakkaimpana uniriepuna, kunnes kului riekaleiksi. Jos jostain samanlaisen saisin, niin voisin maksaa aika paljon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
kade olen.. oon metsästäny tollasta tai jotain vastaavaa jo monta viikkoa ja toivoisin sellasen saavani ennen marraskuuta.. mulla vaan ei oo varaa huutonetissä kilpaa huudella..
Kannatta kesällä kierrellessä käydä kaikenmaailman pikkukirppiksillä ja varsinkin maalla. Niistä niitä löytöjä tekee.
 
todellinen löytö
Tosi ihana! Äiti on säästänyt vm. 79-pussin, eli tuo rinkulapussi. On kuulemma pihalla toistakymmentä vuotta seisoneessa asuntovaunussa, kesällä käyn tsekkaamassa kunnon. Tuolla blogissa on myös noita vilttejä, tuollainen ihana aurinkoviltti on ollut meilläkin kotona, mutta äiti ei muista, minne on ajautunut. HARMI!
 
vieras
En laittaisi vauvaa 30 nvuotta vanhaan pussiin. Peitotkin pitäisi vaihtaa tietyin väliajoin.

Olen monesti kommentoinutkin, että meillä vanha 70-luvun pussi hajosi, oli koiran alusena. Sisältä tuleva täyte näytti aivan kammottavalta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millonkahan on ollut sellainen makuupussi, jossa tumman ruskealla pohjalla valkoisista pikkupalloista muodostuu sellaisia isompia ympyröitä (vähän kuin marimekon pippuri-kuosi) löysin vuosi sitten sellaisen kirpparilta, maksoin siitä 2 euroa muistaakseni..nyt tuli mieleen että laittaisinko huutikseen..
Mä olen just sitä yrittänyt löytää, mut nyt huutiksessa ei ole ollut :/
Onkos sun makuupussi missä kunnossa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millonkahan on ollut sellainen makuupussi, jossa tumman ruskealla pohjalla valkoisista pikkupalloista muodostuu sellaisia isompia ympyröitä (vähän kuin marimekon pippuri-kuosi) löysin vuosi sitten sellaisen kirpparilta, maksoin siitä 2 euroa muistaakseni..nyt tuli mieleen että laittaisinko huutikseen..
Mä olen just sitä yrittänyt löytää, mut nyt huutiksessa ei ole ollut :/
Onkos sun makuupussi missä kunnossa?
on kyllä tosi hyvässä kunnossa ikäänsä nähden, ei mitään "kosteusvaurioita" tai kangas rikki ja vetoketjukin ihan ehjä.
en silti taida raaskia myydä, koska itselläni parin kuukauden ikäinen vauva...
 
Mulla oli tuollainen ja olen vm -77. Itse olen metsästänyt samaa kirppareilta jo 10v, turhaan :( Huutiksessa noista on huudettu jopa 80? :whistle:
Katsoppas tämä:

http://salattu.huuto.net/kohteet/retro-ruskea-nalle-makuupussi/130048069
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millonkahan on ollut sellainen makuupussi, jossa tumman ruskealla pohjalla valkoisista pikkupalloista muodostuu sellaisia isompia ympyröitä (vähän kuin marimekon pippuri-kuosi) löysin vuosi sitten sellaisen kirpparilta, maksoin siitä 2 euroa muistaakseni..nyt tuli mieleen että laittaisinko huutikseen..
Mä olen just sitä yrittänyt löytää, mut nyt huutiksessa ei ole ollut :/
Onkos sun makuupussi missä kunnossa?
on kyllä tosi hyvässä kunnossa ikäänsä nähden, ei mitään "kosteusvaurioita" tai kangas rikki ja vetoketjukin ihan ehjä.
en silti taida raaskia myydä, koska itselläni parin kuukauden ikäinen vauva...
Höh :(
 
ap
Siis ilmeisesti tuota on tosiaan jaettu -77 vuoden n. puolen välin jälkeen -78 vuoden puolelle. Itse olen syntynyt elokuussa -77, joten tuo nallepussi mullakin on varmaan ollut. Sitä kukallista on jaettu -76 ja -77 alkuvuosi.
 
vieras
Mie ostin aikoinaan tuon nallepussin huuttiksesta kahdellakympillä, ja myyjä oli vielä parin kilsan päässä niin pystyi hakemaan.
Silloin ei vielä nuo pussit ollut niin kysyttyjä.
 

Yhteistyössä