7-vuotias poika saa joululahjaksi Nintendo DSi:n, mutta

• Viestiketjun aloittaja ei mitään hajua...
  • Ensimmäinen viesti
ei mitään hajua...
joku peli siihen pitäisi hankkia. Mutta mikä jotta se olisi kiinnostava ja ei myöskään liian vaikea... Netistä olen yrittänyt katsella, mutta eipä niistä kuvista paljon irtoa. Suositelkaa mitkä teillä ovat toimineet.

Meidän 10-vuotiaan lemppareita on Super Mario-pelit. Ja joululahjaksi toivoo sitä Pokemon-peliä jossa pääsee eteenpäin kun käy itse välillä liikumassa/ulkoilemassa.
12-vuotias tykkää Simpson-peleistä, nekään ei kai kovin vaikeita ole.

"miz"
Minä koitan etsiä 10 vuotiaalle lapselle jostain ninitendo DSi konsolia koska hän on odottanut kesästä asti sitä konsolia minä etsin joka päivä joka paikasta mistä saisi alle 150 euron ninitendo DSin.

köyhää
Kylläpä on kalliit lahjat joillain lapsilla.
Meidän lasten kallein lahja taitaa olla 39 euron eka känny tarjouksesta 12-vuotiaalle
Kyllähän ne toivoo mm. pelikonetta mutta ei ole rahaa :(

"AMO"
[QUOTE="miz";22660200]Minä koitan etsiä 10 vuotiaalle lapselle jostain ninitendo DSi konsolia koska hän on odottanut kesästä asti sitä konsolia minä etsin joka päivä joka paikasta mistä saisi alle 150 euron ninitendo DSin.[/QUOTE]

Jos olet pääkaupunkiseudulta niin AMO myymälässä on to-pe myynti, jossa saa loppusummasta vielä lisäalen. Sieltä jos jostain saat halvalla.

tilaa cdon.comista nintendo ds.. sieltä meijänki piti tilata ku ei löytyny muualta. ja pelejä löytyy tosi halvalla kans netistä. legobatman ja mario ja sonic kuulostas nyt olevan kova sana... sopii lapsille ja isoille lapsille =)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä