7-vuotiaan rakkauselämä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aslö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aslö

Vieras
7-vuotias poikani on kaverinsa kanssa rakastunut samaan tyttöön ja nyt on kova taistelu menossa :D

Poikani käveli tänään 3,5 kilsan kotimatkan koulusta ihan vaan sen takia, kun tämä tyttökin kävelee ja sai kävellä samaa matkaa sitten. No tähän tämä pojan kaveri oli ilmoittanut, että hänkin kävelee huomenna kotiin koulusta! (asuu tuossa naapurissa eli samaa matkaa tulisivat kaikki kolme)

Sellasta se on iästä riippumatta :D

Mun tyttäreni on ihastunut koulukummiinsa! Tyttö on ekalla ja tää koulukummipoika on viidennellä. |O Kuulemma välitunnit vietetään jutellen, joskus katsovat näitä vanhempia poikia pukkitappelemassa.

Mä muistelen omaa kouluaikaa, että me hyppäsimme ruutua tai narua, pelasimme keinupalloa tms. Ei mitään syviä keskusteluja ekoilla luokilla?

No kyllä mä muistan, että mun yksi luokkakaveri "kosi" minua ekalla luokalla. Poikakin muisti sen vielä ja aikuisiälläkin (nyt ollaan liki 30) minä kuulemma edelleen aiheutan hänelle jotain sydämentykytyksiä :D

Lisään vielä, että poika kinuaa nyt, että pitäisi semmosesta automaatista sormus saada, että hän voisi sen tälle tytölle antaa, kun sit se kuulemma rakastuisi häneen :D

Meidän 9v on tainnut ihastua naapurin 10v tyttöön..Aina kun tyttö on meillä,poika tekee itsensä huomatuksi,kiusaa ja silleen ärsyttää sitä..Asiasta kun on vähän sanottu,että jos tykkää toisesta ei tarvitse kiusata ja niin pois päin,poika punastelee..

Kerran kuulin kun jutteli kaverinsa kanssa että "Vimmu" on ihana ja tosi kiva...

Meidänkin 8v. rakastui loppukesästä yhteen tyttöön ja tämä rakkauden kohde on päivittäinen puheenaihe. On myös kertonut suunnilleen koko suvulle tästä rakastumisestaan. Yhtäkkiä on alkanut myös suihkusaippua ja peilikuva kiinnostamaan :)

Tää on niin uutta, kun tuo 12v. ei ole ikinä sanallakaan hiiskunut yhdestäkään pojasta.

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Meidänkin 8v. rakastui loppukesästä yhteen tyttöön ja tämä rakkauden kohde on päivittäinen puheenaihe. On myös kertonut suunnilleen koko suvulle tästä rakastumisestaan. Yhtäkkiä on alkanut myös suihkusaippua ja peilikuva kiinnostamaan :)

Tää on niin uutta, kun tuo 12v. ei ole ikinä sanallakaan hiiskunut yhdestäkään pojasta.

Meilläkin poika on kyllä kertonut tästä tytöstä kaikille sukulaisillekin. Sama tyttö ollut palavan rakkauden kohde jo monen vuoden ajan, koska muut on kuulemma rumia... En kyllä tykännyt tästä kommentista, mutta ehkä poika tarkoitti enempi, että tämä on kaunein :)

Samat lemmenhuolet meilläkin 7.v pojan kanssa.Tämä melkolailla yksipuoleinen rakkaustarina sai alkunsa jo eskarista ja nyt pääsivät samalle luokalle.Poika on tietysti aivan onnessaan,silloin siis kun muistaa olevansa rakastunut :laugh: Ja mun pitää sit leikellä kartongista sydämiä ymSanoinkin just pojalle et kun muistat olla yhtä kohtelias ja ystävälinen 10.v päästä ni hyvä olis. :D Siis kohtuuden rajoissa tietenkin..

Yhteistyössä