7 -vuotiaalle irokeesi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimi"

Vieras
Mitä ootte mieltä, onko kamala?

Syksyllä koulun aloittava poika haluaisi leikata tollaisen, koska enollakin on. On kärttänyt nyt muutaman kuukauden jo sellaista ja lupasin harkita jos kesäksi leikattaisiin.

Pojalla on nyt ihan perinteinen poikien leikkaus, pituutta varmaan max.5cm, joten kovin 'korkeaa' keesistä ei tulisi.

Oon itse vähän kahden vaiheilla, mutta toisaalta niin kasvaahan se sit.....

En tykkää keeseistä. Ne on rumia. Sen sijaan geelillä pystyyn nostetut hiukset keesimäiseksi/ elvismäiseksi ei ole rumia.

Jos annat luvan, niin leikkauta vasta kesäksi. Kesällä ei tuu kylmä niin helposti kuin nyt ja kerkeää sitten kesällä kasvaa myös takaisin, jos alkaa inhottaa poikaa.

Totta kai annat leikata! Varmasti joidenkin mielestä on kamala, mutta joidenkin mielestä myös pitkän hiukset, siilitukka tai pottakampaus on kamala poikalapsella. ;) Nehän ovat vain hiuksia, ja mielestäni on vain kiva, jos 7v pojalla on toiveita ja mielipiteitä hiusmallinsa suhteen.

mun mielestä ne on todella ruman näköisiä, junttimaisia. Pariin otteeseen tullut moinen näky vastaan, eli pikkupoika jolla irokeesi ja vanhemmista kyllä on näkynyt jo pitkälle, että ovat jostain syvältä maalta kotoisin.

Kenelle sopii, kenelle ei :). Meidän pojalla oli keesi viime kesänä, 5 v iässä, ja se oli kähee kesätukka :D. Poika sai ihan itse päättää millaiset hiukset tahtoo, ja isä ystävänsä kanssa teki työtä käskettyä.

Kaikki keesit ei mun mielestä ole nättejä, mutta tää oli kähee;

just tommonen anatolian pojalla oleva keesi on hieno, et sivuilla kuitenki tukkaa vähän :) ai tartte vetää kaljuksi kokonaan! sit on törkeemmän näkönen pienellä jo.

[QUOTE="aamuvirkku";26064660]just tommonen anatolian pojalla oleva keesi on hieno, et sivuilla kuitenki tukkaa vähän :) ai tartte vetää kaljuksi kokonaan! sit on törkeemmän näkönen pienellä jo.[/QUOTE]
Mäkään en tykkää "kaljukeesistä" (ja vaikka mun pojalle tekisi sellaisen, niin sillä olisi seuraavana aamuna jo sivuilla tukkaa...kasvaa kuin rikkaruoho :D).

[QUOTE="Mimi";26064266]Mitä ootte mieltä, onko kamala?

Syksyllä koulun aloittava poika haluaisi leikata tollaisen, koska enollakin on. On kärttänyt nyt muutaman kuukauden jo sellaista ja lupasin harkita jos kesäksi leikattaisiin.

Pojalla on nyt ihan perinteinen poikien leikkaus, pituutta varmaan max.5cm, joten kovin 'korkeaa' keesistä ei tulisi.

Oon itse vähän kahden vaiheilla, mutta toisaalta niin kasvaahan se sit.....[/QUOTE]

Minun nelivuotiaalla tyttärenpojallani on keesi.
Ja söpölle näyttää.
Ilman muuta antaisin leikata.

:)