7,2 kilometriä aika noin 1tunti 20 minuuttia. sai siinä sauvoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:
Pisteet sulle =)

Minä kävin koiran kans kävelemässä toissapänä 10km.
Yhtäkkiseltään kun hölmö läksin sellaselle lenkille, huusi jalat hoosiannaa jo 6km:n jälkeen.
Kipeet on pohkeet vieläkin :/

no mulla ei tunnu missään, ilmakin oli mitä mainioin

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Pisteet sulle =)

Yhtäkkiseltään kun hölmö läksin sellaselle lenkille, huusi jalat hoosiannaa jo 6km:n jälkeen.

Nii, mutta minä en yleensä käy ihan noin pitkillä lenkeillä, mutta alku se on tämäkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Pisteet sulle =)

Nii, mutta minä en yleensä käy ihan noin pitkillä lenkeillä, mutta alku se on tämäkin =)

mä yleensä olen keran pävässä kävellyt noin 4-6 km, mutta tänään ajattelin kokeilla uutta reittiä. kyllästyy muuten niin helposti. kävinhän mä jo aamulla lenkillä, joten onhan tälle pävälle jo reilusti liikuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie kävelen puolessa tunnissa max. kilometrin, että repikääpä siitä :D

Mulla meni puoli tuntia 400 metrin matkaan :D Tosin olin silloin menossa kävellen synnytyssairaalalle synnyttämään :kieh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
huvittavaa, aina jonkun on yrittettävä pistää paremmaksi...

Hienoa Hernetäti, että jaksat kuntoilla :)

No en mä paremmaksi yritä pistää, mut mitä ihmeellistä tuossa ajassa ja matkassa on, että ne pitää oikein erikseen noin tarkkaan mainita? On se hienoa, et joku jaksaa kuntoilla, kun taisi ap itse ylpistellä miten "äkkiä" meni tuollaisen matkan. Ja mä ainakin vaan vastasin, et ei tollaiseen aikaa kyllä mitään sivakoida tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie kävelen puolessa tunnissa max. kilometrin, että repikääpä siitä :D

Mulla meni puoli tuntia 400 metrin matkaan :D Tosin olin silloin menossa kävellen synnytyssairaalalle synnyttämään :kieh: :xmas:

hyvinhän sinäkin jaksoit, en ois viimeisilläni edes tuon vertaa jaksanut

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No en mä paremmaksi yritä pistää, mut mitä ihmeellistä tuossa ajassa ja matkassa on, että ne pitää oikein erikseen noin tarkkaan mainita? On se hienoa, et joku jaksaa kuntoilla, kun taisi ap itse ylpistellä miten "äkkiä" meni tuollaisen matkan. Ja mä ainakin vaan vastasin, et ei tollaiseen aikaa kyllä mitään sivakoida tarvitse.
mulle o sama vaikka menisit kolmess minuutisa, mutta minä kilpailenkin ITSENI kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

huokaus..

Yhteistyössä