aika reippaasti. toki olisin jaksnut enemmänkin, mutta kun aamulla jo kävelin niin riittäköön tälle päivälle. jokohan ne kinkkukalorit on kulutettu 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Tuskin! |O
Onnea että jaksat reippailla..
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:Pisteet sulle =)
Minä kävin koiran kans kävelemässä toissapänä 10km.
Yhtäkkiseltään kun hölmö läksin sellaselle lenkille, huusi jalat hoosiannaa jo 6km:n jälkeen.
Kipeet on pohkeet vieläkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Jossain on siis luntaki missä sivakoida...
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:Pisteet sulle =)
Yhtäkkiseltään kun hölmö läksin sellaselle lenkille, huusi jalat hoosiannaa jo 6km:n jälkeen.
no mulla ei tunnu missään, ilmakin oli mitä mainioin
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:Pisteet sulle =)
no mulla ei tunnu missään, ilmakin oli mitä mainioin
Nii, mutta minä en yleensä käy ihan noin pitkillä lenkeillä, mutta alku se on tämäkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja sisiis:kirjoitatko sä tänne jokaisen lenkilläkäyntisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mie kävelen puolessa tunnissa max. kilometrin, että repikääpä siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mie kävelen puolessa tunnissa max. kilometrin, että repikääpä siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:huvittavaa, aina jonkun on yrittettävä pistää paremmaksi...
Hienoa Hernetäti, että jaksat kuntoilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja sisiis:kirjoitatko sä tänne jokaisen lenkilläkäyntisi?
mitä sitten vaikka kirjoittaisinkin, kirjoitetaan täällä tyhmemmistäkin asioista
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mie kävelen puolessa tunnissa max. kilometrin, että repikääpä siitä![]()
Mulla meni puoli tuntia 400 metrin matkaanTosin olin silloin menossa kävellen synnytyssairaalalle synnyttämään :kieh: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:huvittavaa, aina jonkun on yrittettävä pistää paremmaksi...
mulle o sama vaikka menisit kolmess minuutisa, mutta minä kilpailenkin ITSENI kanssaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:huvittavaa, aina jonkun on yrittettävä pistää paremmaksi...
No en mä paremmaksi yritä pistää, mut mitä ihmeellistä tuossa ajassa ja matkassa on, että ne pitää oikein erikseen noin tarkkaan mainita? On se hienoa, et joku jaksaa kuntoilla, kun taisi ap itse ylpistellä miten "äkkiä" meni tuollaisen matkan. Ja mä ainakin vaan vastasin, et ei tollaiseen aikaa kyllä mitään sivakoida tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:huvittavaa, aina jonkun on yrittettävä pistää paremmaksi...
No en mä paremmaksi yritä pistää, mut mitä ihmeellistä tuossa ajassa ja matkassa on, että ne pitää oikein erikseen noin tarkkaan mainita? On se hienoa, et joku jaksaa kuntoilla, kun taisi ap itse ylpistellä miten "äkkiä" meni tuollaisen matkan. Ja mä ainakin vaan vastasin, et ei tollaiseen aikaa kyllä mitään sivakoida tarvitse.