Mulla siis tyttö 6vuotta,ja ihmettelen käytöstä...On eka hyvällä ja iloisella tuulella ja ykskaks saa sellaset raivarit että käy kiinni ja potkii ja huutaa/kiljuu
Oltiin tänään joulukirkossa mikä oli koululaisille/eskarilaisille...ja tyttö halus olla taas kaiken keskipisteenä,naureskeli kovaan ääneen ja yllytti pikkusiskoaan 2vuotta joka paikkaan...sitten kun juttelin tytölle,että täytyy kuunnella ja istua paikoillaan niin huusi kovaan äänen,että päästä irti,ja täällä on typerää ja haluun pois täältä...sitten puristi minua kurkusta niin kovasti,että jäi pintanaarmut kaulaan...meinasin lähteä keskenkaiken pois...
Mua hävetti ja nolotti kamalasti tuo käytös.
Sitten kun lähdettiin sieltä kirkosta pois niin kaikki oli taas ihan hyvin.
Mistähän tuo käytös voi johtua ja onko oire jostakin?
Oltiin tänään joulukirkossa mikä oli koululaisille/eskarilaisille...ja tyttö halus olla taas kaiken keskipisteenä,naureskeli kovaan ääneen ja yllytti pikkusiskoaan 2vuotta joka paikkaan...sitten kun juttelin tytölle,että täytyy kuunnella ja istua paikoillaan niin huusi kovaan äänen,että päästä irti,ja täällä on typerää ja haluun pois täältä...sitten puristi minua kurkusta niin kovasti,että jäi pintanaarmut kaulaan...meinasin lähteä keskenkaiken pois...
Mua hävetti ja nolotti kamalasti tuo käytös.
Sitten kun lähdettiin sieltä kirkosta pois niin kaikki oli taas ihan hyvin.
Mistähän tuo käytös voi johtua ja onko oire jostakin?