6v suusta eilen :D kertokaa muutki lastensuusta juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pakko kertoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen joskus täällä kertonutkin, kuinka sain aamukahvit väärään kurkkuun kun esikoinen oli pienempi.
Olisiko ollut noin 4-vuotias. Katseli lauantai-aamun lastenohjelmia ja huusi iloisella äänellä minulle keittöön.
"Äiti nyt täältä alkaa joku uusi kiva seksiohjelma". Menin olohuoneeseen katsomaan, että MITÄ sieltä oikein tulee. Kyseessä oli joku uusi lasten sketsiohjelma:D.

Multa tyttö kysyi (olisikohan ollut 4 tai 5 v) että saako hänkin isona samanlaiset roikkuvat ja heiluvat ja venyvät tissit kuten äidillä... :snotty:

Poika sanoi joskus noin 4-vuotiaana:
-Haluan isona semmosen tyttökaverin ko äitiki on. Sillä on keltanen tukka ja pitkät tissit.

Niinpä niin...

3-vuotias kolusi vessan kaappeja pari päivää sitten ja olisi halunnut fluoritabletteja. Kielsin häntä päättäväisesti, johon hän tuumasi:
-Sitten ko sie et ole täälä, niin sitte mie syön.

No tulipa nostettua nekin nyt vähän ylemmäs.

Oltiin 2-vuotiaan pojan kanssa kaupassa. Joku toinen lapsi huusi kovaan ääneen karkkia, 2v ihmetteli "äiti miksi tuo lapsi huutaa?, eihän kaupassa saa huutaa?... MUTTA ÄITI VOITAISKO ME OSTAA OLIIIVEJA, JOOKO???!!!"

Samainen poika on nyt 3,5v. Joku päivä sitten tuli kesken syömisen kova kakkahätä.
poika: "äiti, minun pitää mennä kakalle. Miks multa aiiina tulee kakka? Miks sulta ei tule vaikka syötiin ihan samaa ruokaa?"
äiti: "no multa tulee sitten myöhemmin..."
poika: "aaah, sehän johtuu tietenkin siitä, kun sulla on niin iso pylly!"

Samainen poika edelleen. Olin laittanut hiuksia aamulla ennen töihin lähtöä ja poika tuli katselemaan.
äiti: "no, miltäs minä näytän?"
poika: "No näytät siltä, että olisit hyvää ruokaa hirviölle."

=D

Yhteistyössä