6v lapsi sanoo että syödessä sattuu etuhampaisiin... reikä vai lähtiskö ekat hampaat, vai mistä kyse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nökö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nökö"

Vieras
Toivottavasti ei vielä sentään reikiä olisi hampaissa!! Perjantaina meillä on kyllä hammashoitajalle aika tähän 6v tarkastukseen niin täytyy pyytää katsomaan, en tiedä kyllä pystyykö hammashoitaja katsomaan onko reikiä hampaissa?

Vai voisiko tuo olla merkki että hammas alkaa lähteä kohta pois?
Tytöllä ei ole siis vielä yhtään hammasta pois lähtenyt.

Ainakin itse sanoo että ei heilu hammas. Ei satu juodessa, mutta kun puree niin vissiinkin sattuu etuhampaisiin. Olisko sitten yöllä purrut hampaita ja voisko olla siitä en tiedä? Tuntuu vaan ihan kauhealta ajatus jos olis jo reikiä hampaissa. Mulla tuli ensimmäinen reikä hampaaseen 25-vuotiaana ja samaa tietysti toivon lapsellekin.

[QUOTE="aloittaja";28437922] Mulla tuli ensimmäinen reikä hampaaseen 25-vuotiaana ja samaa tietysti toivon lapsellekin.[/QUOTE]

Oi voi, mä ainakin toivon, ettei lapselle tulis ollenkaan reikiä :-D

Joo joo, tajusin kyllä mitä tolla tarkotit, mutta piti silti vähän kuittailla...

[QUOTE="keh";28437976]Oi voi, mä ainakin toivon, ettei lapselle tulis ollenkaan reikiä :-D

Joo joo, tajusin kyllä mitä tolla tarkotit, mutta piti silti vähän kuittailla...[/QUOTE]

No juu, tottahan minäkin toivon ettei niitä tulisi ollenkaan :D

Yhteistyössä