6kk vanhan vauvan reagoiminen toiseen hoitajaan

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
Mun tyttöni on vähän ollut hoidossa muualla
1 kerran mun oman äitini luona n 3h, 2 kertaa anopin luona nekin noin 3h kestänyt. Anopin luona ei kuulemma mitään ongelmia ole koskaan ollut
Olen tällä viikolla ollut joka päivä poissa kun olen istunut koulun penkillä, onneksi loppuu tänään. Jouduin pyytämään tiistaina äitini apua kun ukkokin töissä. Lapsi oli kuulemma huutanut koko päivän, ja nyt mietityttää.
Tosin lapsella oli sinä päivänä maha kovana, hirveästi piereskeli ja närästeli, voiskohan siitä johtua. Mutta nää seuraavat päivät lapsella on mennyt hyvin isänsä kanssa.
Yleensä siinä tilanteessa kun lapseni on mumminsa sylissä(minun äitini) niin hän hymyilee ynnä muuta, mutta jos emme ole paikalla niin alkaa itkemään
Äitini kuitenkin osaa hoitaa lapsia, mulla on 2 muutakin lasta joita äitini on hoitanut. Miksi tämä sitten on niin vaikeaa
Kauanko kestää että lapsi sitten häneen tottuu? Me päästäisiin lauantaina tallinnaan ja hoito olisi äitini luona, siskonikin oli siellä mutta mua pelottaa jos lapsi vain huutaa.
Toisaalta me mieheni kanssa tarvitaan tää aika, ja ihanaa olisi päästä lähtemään päiväksi tallinnaan. Mutta mä vaan pelkään
En niinkään lapseni puolesta vaan sitä miten äitini jaksaa.

Koska meidän vauveli osaa olla aika tyytymätön myös kotona kun minä tai mieheni olemme, ei viihdy pätkääkään yksin, joten kaikki työt pitäisi tehdä lapsi sylissä. Tosin meillä on kyllä nyt epäilyjä siitä että voisi olla jokin allergia hänellä ja ollaan tutkimuksiin menossa, samaten tyttö harjoittelee jo konttaamistakin, korvatulehksia on, viimeisin on vasta parantumis vaiheessa

Vähän mietityttää

Yhteistyössä