6kk synnytyksestä: SEKSI EI ONNISTU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Mitä tehdä kun synnytyksestä kulunut puoli vuotta ja seksi ei onnistu alkuunkaan? Miehen "vehje" ei yksin kertaisesti mahdu sisään ja jos menee niin sattuu tuhottoman paljon. ennen synnytystä tätä ongelmaa ei ollu? Jälkitarkastuksessa kaikki oli kuitenkin ok. Voiko olla jotain arpeutumaa tms.?

KOKEMUKSIA?

Uskon myös että "kuivuus" eli liukasteita peliin, todella paljon esileikkiä ja vaikka vesileikkejä (esim. suihkussa) :-) Varovaisuutta ja kokeilkaa eri asentoja -joissakin asennossa onnistuu helpommin kuin toisissa! Kannattaa jaksaa yrittää, mutta olla ottamassa asiasta stressiä -seksi voi olla muutakin kuin yhdyntää!

Tuttu tilanne! Meilläkin päästiin hommiin vasta noin puoli vuotta synnytyksestä kun aiemmin kipu oli yksinkertaisesti liian kova. Johtuu tosiaan hormonaalisista muutoksista ja kuivista limakalvoista alapäässä. Paranee onneksi ajan kanssa(ja liukuvoiteen :kieh: :kieh: ). Nyt jo hommat sujuu ja voi sanoa nauttivansa(9kk).

meillä tulee kohta vuosi täyteen ilman seksii kun raskausaikana sen kielsi lekuri, sitten tuli synnytyksestä niin pahat vauriot ja nyt kun ne on parantunut, niin eipä oo haluja sitten lainkaan. pelkkä ajatuskin ellottaa. mies on kyllä luvannut ettei lähde toisen matkaan. ;)

yli vuosi menty ilman seksiä ja ei kiinnosta vieläkään.ei ole haluja.
tyytyväinen olen elämääni silti vaikkei seksiä olekkaan.
jos liikaa mietin niin tulee etova olo.
eiköhän se sitten aikanaan kiinnosta?????????

Treenatkaa niitä lantionpohjanlihaksia.Itse olen synnytysten jälkeen joka päivä tehnyt 50-150 niitä supistus-rentoutus harjoituksia niin kauan että paikat kunnossa ja seksi sujuu,yleensä ei ole mennyt kun pari viikkoa.Lantionpohja tai kohtu ja kumppanit ovat todella alhaalla synnytyksen jälkeen;kyllä olen kokeillut,niin ällöttävältä kun se saattaakin kuulostaa.Ne ovat melkein tipahtamaisillaan ja siksi se pippelikää ei sinne mahdu.Toivottavasti teidän mielenrauha ei järkkynyt tästä tiedosta :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:43 Neiti Näpsä kirjoitti:
yli vuosi menty ilman seksiä ja ei kiinnosta vieläkään.ei ole haluja.
tyytyväinen olen elämääni silti vaikkei seksiä olekkaan.
jos liikaa mietin niin tulee etova olo.
eiköhän se sitten aikanaan kiinnosta?????????

Hui! Entäs mies, onko tyytyväinen? Vuosi kuulostaa niin pitkältä ajalta..Toki, eihän sille mitään voi jos esim.kipuja, mut muuten kyllä musta tuntuu, että yrittäisin vaikka väkisin. Edes jotain..

Meillä seksin harrastaminen loppui raskauden lopulla, kun iiiison mahan kanssa se ei enää ollu kivaa kummallekaan. Tyttö on nyt 10kk ja seksiä harrastettiin ekan kerran viime viikonloppuna. Ei ole ollu haluja sitä ennen. Onhan se pitkä aika, mutta jos on parisuhde kunnossa, niin kyllä suhde noinkin pitkän tauon kestää. Puhuttiin asiasta useemman kerran ja mies mua rauhotti, ku tunsin huonoa omaatuntoa, et kyllä seksi luistaa taas sit kun on sen aika. Ja niinhän siinä kävi. Kipeetä se teki, mutta luikkarilla ja rauhallisella etenemisellä kaikki onnistui :)

Meillä on menty ilman seksiä jo melkein kaksi vuotta. Synnytyksestä on nyt yli 8 kk. Eikä sen kännisen kerran jälkeen ole sitä enää harrastettu.
Halut on mennyt kokonaan eikä koko mieskään enää kiinnosta.
Mies ei ole koskaan ollut hyvä tekemään aloitetta, joten kyllästyin aina itse sen tekemään. Jos ei tee aloitetta en kyllä minäkään sitä tee.
Minulle on nyt poika kaikkien tärkein.

Ilman seksiäkin pärjää. Jos joskus mukava tyyppi tulee vastaan voi sitä
sitten yhden illan juttuja harrastaa. Siihen se varmaan sitten meneekin. \|O \|O

palauduin synnytyksestä nopeasti ja sain palautetta lantionpohjan lihasten hyvästä kunnosta (kätilö sanoi, että ovat paremmassa kunnossa kuin monella ei-synnyttäneellä). noin teknisesti kaikki onnistunut pari viikkoa synnytyksen jälkeen, mutta halujen kanssa silti ollut melko takkuista..kunnes imetys väheni. nyt kun on oikeastaan enää iltaimetys niin halut ovat palanneet. ihanaa! onko muilla samoja kokemuksia? onko se jotain hormonaalista? ihan hullua.

Meilläkin ollaan oltu yli vuosi ilman seksiä. Vauva on nyt 4,5kk. Minulla ei ole haluja ja todellakin jo ajatus saa voimaan pahoin. Mies jaksaa kyllä odottaa, on sanonut että onhan meillä loppuelämä aikaa sekstailla. Tiedossa on kuitenkin, että viimeistään siinä vaiheessa kun imetys luonnollisesti vähenee niin minullakin halut ja kyvyt (synnytysvaurioita tuli) palaavat. Ja kohta alkaa olemaan jo "pakkokin" käydä kokeilemaan kun alkaa mammalla olemaan kauhea vauvakuume... Siihen kun valitettavasti sitä seksiä tarvitaan. ;)

Kyllä jos parisuhde on kunnossa niin pidemmänkin seksittömän elämän kestää ihan leikiten. Huonosti on jos parisuhde keikkuu pelkän seksin varassa.

Yhteistyössä