69 syytä/5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Seuraavana päivänä menin mökille aikaisin. Kotio minun pitäisi mennä neljäksi.

Kello ysi Elina tuli autollaan pihaan ja pyysin häntä sisälle.
Elina sanoi. Mene edellä sänkyyn tulen perässä
Menin sänkyyn ja riisuin itseni alastomaksi.
Elina tuli vähän ajan päästä huoneeseen ja istui viereeni. Ei kai sua Janne haittaa vaikka mulla on taas minihame päällä ? Mua vähän hävettää mun vartalo ja en haluaisi olla alasti sun edessä. Siksi tää hame ja tää toppi.

Ei haittaa vastasin, sillä Elinan hame, just pepun peittävä ei voisi olla kiihottavampi
Tuu tänne mun päälle suudellaan sanoin Elinalle.

Aloin suudella Elinaa ja käteni vaelteli Elinan silkin pehmeällä iholla pitkin Elinan reisiä. Kaluni seisoi kovana. Huh mitkä reidet hänellä olikaan. Menen selälleni sanoin, tuo sun pillu mun suun luo sanoin ja Elina toi. Nyt nauti, sun ei tarvi tehdä mitään. Aloin nuolla Elinan pillua. Se oli tosi märkä ja maistui hyvältä. Nuolin pitkään Elinan pillua ja klitorista.Jos oikein laskin niin nuolin hänelle kolme orgasmia.

Tämän jälkeen Elina alkoi imeä
kaluani. Hän imi kaluani hitaasti ja välillä sitä nuollen.
Tämän jälkeen hän pyysi, että tulisin hänen päällensä ja laittaisin kaluni hänen pillunsa sisään.

Aloin hitaasti työntää ensin sormeani hänen pillunsa sisään.Pienen sormetuksen jälkeen aloin hitaasti työntää kaluani hänen pillunsa sisään. Hänen pillunsa oli todella tiukka ja märkä. Painoin kaluani hänen sisäänsä, ja Elina voihki aina enemmän.
Päästyäni kunnolla hänen pillunsa sisään aloin hitaasti panna häntä

Hänen pillunsa puristi upeasti kaluani ja Tuntui, että nyt en kauaa kestä. Elinan voihkinta ja hänen todella tiukka pillunsa sai aikaan sen, että kaluni ruiski kovalla paineella spermat hänen sisäänsä ja toisen kerran ja vielä kolmas iso ruiskaisu.
Tuntui hyvältä.

Tämän jälkeen Elina alkoi suudella minua ja tämän perään hän alkoi imeä kaluani, kaluni oli vieläkin kova. Ja jonkin ajan päästä pyysin Elinaa kokeilee ratsastamista. Hän laskeutui hiljaa päälleni ja vähitellen kaluni uppoutui hänen pillunsa sisään. Elina ratsasti hitaasti ja itse nautin hänen todella tiukasta pillusta. Kaluni oli räjähtää hänen sisällään.
Elina lisäsi vähitellen vauhtia ja hän sai orgasmin ja samantien itsekin ruiskin spermat Elinan tiukkaan pilluun.

Tämän jälkeen Elina tuli syliini istumaan ja suutelimme pitkään.Elina,Odota käyn vaihtaan asua. Kohta Elina tuli takaisin, hänellä oli päällään minihame, nyt musta ja siihen sopiva toppi . Reisiä verhosi stay upit.
Hän näytti kauniilta ja seksikkäältä
Hyväilin Elinan reisiä. Kaluni kovettui vähitellen taas. Hänen reitensä olivat uskomattoman haluttavat ja Elina näytti todella haluttavalta.

Menin Elinan päälle ja vähitellen upotin kovan kaluni hänen pillunsa sisään ja pidin kiinni hänen stay upin verhoamista reisistään. Olin kivikovana ja aloin panna häntä kiivaasti.Panin niin kovaa kuin pystyin.Tätä jonkun aikaa tehtyä tunsin kuinka kaluni alkoi vieläkin kovettua ja syöstä spermaa kovalla paineella Elinan tiukkaan pilluun.

Tämän jälkeen suutelimme pitkään ja menimme yhdessä pesulle.
Puimme päällemme ja menimme syömään

Yhteistyössä