60v juhlat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja webmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

webmama

Aktiivinen jäsen
18.05.2004
1 985
0
36
Heippa!

Haluaisin järkätä isälleni yllätykselliset 60v juhlat. Hän ei yleensä ole viettänyt vuosipäiviään ja tapaa esim. sisaruksiaan harvoin. Olisiko kenelläkään kivoja ideoita miten voisin isäni yllättää (veljeni ja äitini on toki touhuissa mukana)? Ehkä kutsua veljiänsä yllättämään hänet? Jotakin ohjelmaa? Musiikkia? Olisiko järkevintä varata joku erillinen juhlatila ja hommata pitopalvelu? Tietenkään kustannukset ei saisi nousta kovin hurjiksi...

Onko kukaan YLLÄTTÄNYT vanhempiaan juhlilla vai onko vanhemmat itse organisoineet omat synttärinsä (50v, 60v, 70v)?

tilojen vuokraaminen ja pitopalvelu riippuu ihan siitä onko sinne tulossa paljonkin porukkaa ja millaisissa tiloissa muuten meinasit ne pitää, jos et siis tiloja vuokraisi. en oo yllätysjuhlia valmistellut mutta ristiäiset tuli tossa pidettyä ja silloin soiteltua ties mihin paikkoihin. loppujen lopuksi juhlat pidettiin mun vanhempien luona. jos meinasit kotona pitää ni laske ensin istumapaikat ja sen mukaan monta vierasta voit kutsua. tuoleja voi tietysti aina hommata muutaman lisää. mun mielestä parinkymmenen hengen porukalle ei kannata pitopalvelua tilata jos esim. sinä ja äitisi ootte taitavia leipomaan/teillä on aikaa. pitopalvelu maksaa kumminkin mun tietojen mukaan vajaa 13e/hlö ja astiat sieltä hommattuna vajaan euron vierasta kohden. että kalliiksi tulee. vastailen kysymyksiin jos jotain haluat tietää.

Yhteistyössä